Waarom moet er naar een spelletje geluisterd worden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsof mijn mocro homies internet hebben.
Ga maar lekker The Game luisteren.
The game is een artiest.quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom moet er naar een spelletje geluisterd worden?
Daar zijn de meningen behoorlijk over verdeeldquote:
Echt, te triest voor woorden. vervang Amerikanen voor Marokkanen en de database is te klein voor alle anti-racisme opmerkingenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:09 schreef Canisfire het volgende:
Het gaat helemaal nergens over te amerikaans naar mijn smaak en daar hou ik niet van amerikanen
Joh, ga Amerikanen knuffelen en gezellig een kopje rooibosthee met ze drinkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Echt, te triest voor woorden. vervang Amerikanen voor Marokkanen en de database is te klein voor alle anti-racisme opmerkingen.
U S A !!!!.
Graag, die hebben mij nog nooit iets aangedaan, ja een fikse hoeveelheid erg gezellige avonden en fiks wat logeer adressen in de US.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Joh, ga Amerikanen knuffelen en gezellig een kopje rooibosthee met ze drinken
LOLLERHYDROGENBOM!!111111EINS!! ED PRAAT IN 3RDE PERSOON ZOMFGGGGGGGGGGGGG!!!!!111111quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ed is multicultureel en staat altijd open voor nieuwe muziek.
En wat is het fucking probleem?
Hij is een heldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |