Als dat het enige was wat er mis was met de Macquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Ze vergeten altijd iets mee te geven word je toch gewoon gek van! is al de zoveelste keer dat het gebeurd.
En wat dan, dr. Freud....quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb mensen die dat willen doen voor mij, dan zegt dat meer over jou dan mij
Bij mij waren ze een rietje vergeten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Ze vergeten altijd iets mee te geven word je toch gewoon gek van! is al de zoveelste keer dat het gebeurd.
Waarschijnlijk omdat jij altijd het verkeerde besteltquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb mensen die dat willen doen voor mij
Op school kom je ook niet vaak he...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
Ik woon in het centrum maar kom amper bij de mac af en toe maar telkens gebeurd het
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Op school kom je ook niet vaak he....
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
gebeurd
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
gebeurd
Je moet ook niet van die lastige bestellingen opgevenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef BonJovi het volgende:
Die kroketten bewaren ze anders ook gewoon in een warmhoud lade... Dus het enige verschil is dat je broodje dan iets "verser" isquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef fathank het volgende:
De truc is om een McKroket zonder saus te bestellen, die hebben ze namelijk zo goed als nooit op voorraad liggen
Dat kan helemaal niet!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:07 schreef heixei het volgende:
Mag ik een Cheesburger zonder kaas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |