Het was een halve liter blik, en bier vlekt echt wel hoor en het gaat ook nog eens vet plakkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Neleos het volgende:
Bier vlekt niet, maar hoezo gaatje aan de zijkant?
Oh oke. Nou bummer dan. Proost dan maar en succes morgen met opruimen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Het was een halve liter blik, en bier vlekt echt wel hoor en het gaat ook nog eens vet plakken
Tuurlijk moet je dat wel drinken, amateur.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:41 schreef fathank het volgende:
Rot voor je, moet je maar geen pauper halve liter blikken Hollandia/Gouden zegel/euro shopper drinken...
Was nog over van gisteravond, en dat moet ook op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:41 schreef fathank het volgende:
Rot voor je, moet je maar geen pauper halve liter blikken Hollandia/Gouden zegel/euro shopper drinken...
damn dude of het nou stinkt en plakt of niet. dat is wel de koningin onder de bieren! heerlijk spul trouwens!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:44 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Was nog over van gisteravond, en dat moet ook op.
Het is trouwens Grafenwalder.
Ja is het ook, maar wel in mijn mond en niet op de vloer, muur enzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
damn dude of het nou stinkt en plakt of niet. dat is wel de koningin onder de bieren! heerlijk spul trouwens!
ik gebruik het elke ochtend om mijn mond te spoelen, net als prins 'neushoorns' bernhard, bier!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Buschetta het volgende:
TS verloor m'n aandacht toen hij meldde dat bier stinkt....
Bier is goed voor je haar. Als aftershave. En ik gebruik het ook als toiletverfrisser.
Multipurpose shit.. weetjewel.
ik heb geen last van bliksmaak. dat zit tussen de oren. sterker nog ik vind een biertje uit blik meer naar tap smaken dan flesbier. en je hebt geen last van dat klote schuim.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef snorfiets het volgende:
lekker!
Ik snap trouwens zowiezo niet dat mensen blikken kopen..
hoezo koop je niet gewoon een krat met flessen, daar zit niet zo'n bliksmaak aan.
groetjes van snorfiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |