maar ergens had hij neergezet dat hij zou blijven updaten tot hij zou zoenen! en k wil graag ook zn tel. weten dan bel k hem gelijk op!quote:
Hij heeft al een vriendinquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
maar ergens had hij neergezet dat hij zou blijven updaten tot hij zou zoenen! en k wil graag ook zn tel. weten dan bel k hem gelijk op!
Thanks voor de update, dan moet ik beginnen met de verwerking van me verdriet dat hiet nooit meer een update gaat komenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:50 schreef Ninedarts het volgende:
Hij heeft zeker een blauwtje opgelopen bij die vrouw, zij hoeft hem niet meer.....
Als het heel goed zou gaan zou hij het hier delen met ons.....nu niet....zij wilt hem niet meer dus ook geen zin meer om hier te delen met ons..hij voelt zich ellendig
Conclusie: nooit vrouwen uit Azie vertrouwen, ze zeggen zoveel maar als puntje bij paaltje komt. dan zijn ze weg
Leeftijd?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:08 schreef Ninedarts het volgende:
Mijn update: met mij gaat het goed....heb bijna een vriendin!!! Al 3 maanden bezig met haar.......dus rustig opbouwen en zo, straks een heel weekend met haar.........![]()
![]()
Is meneer nu tevreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |