En weer een tussentijdse update:
Hoi allemaal
om maar gelijk de verrassing te verpesten, ik heb gister bij haar gegeten!!!
![]()
Ze had wat problemen met haar laptop en ik heb voorgesteld om langs te komen en dat zag ze wel zitten. En zo heb ik van 18:30 tot 23:30 bij haar gezeten.
![]()
Wel heb ik iets ontdekt....Ik moet mijn tacktiek en omgangs vorm flink aanpassen
![]()
Ik ben van nature iemand die nogal fysiek ingesteld (een knuffel hier, een duwtje daar, geen sex of zoenen ofzo, gewoon iemand aanraken) en zij blijkt dat dus helemaal niet te zijn. Het is nou ook weer niet zo dat ze heeft geklaagd of dat ik haar heb weg gejaagd maar ik merkte het gister toen ik een arm om haar heen wilde slaan omdat ze het koud had. Ze duwde me niet weg maar ik voelde aan haar lichaamshouding dat ze het nou ook weer niet echt prettig vond. Wel zie ik haar me soms op zo'n manier aankijken dat ik daar wel in kan zien dat ik een kans maak. Ik heb het gevoel dat ze eerst even een tijdje de kat uit de boom wilt kijken en niet zomaar all-in gaat. Voorlopig moet ik dus knokken voor mijn prijs
![]()
maar dat heb ik er wel voor over
![]()
Het zal dus nog wel even duren voor dat er gezoend zal worden over de rest nog maar te zwijgen. Maar een ding scheelt, als ik zo'n lange keuringsprocedure krijg dan betekent het ook dat dat bij andere ook zo gaat en ze dus niet zo maar met jan en alleman het bed in duikt.
Keep you posted!