Kost te veel bier.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:56 schreef thedude0 het volgende:
klaag ze aan
Ahh nu snap ik de slagzin 'De kater die komt laterrrr...'.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is toch leuk, zie je ook meteen met welke dikke walvis je hebt staan zoenen
Omdat ook foto's die je niet op internet wil hebben er gewoon opgezet worden. En ik wil gewoon tijdens het uitgaan bier drinken en zonder geflits van camera's.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat maakt het uit? Wat is de klacht nou precies?
Leer eerst Nederlands.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:55 schreef nlboy het volgende:
alle foto's (ook die van jouw)
Als ze allebei 20 kg lichter waren, waren het volgens mij lekkere wijven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het wel geil, ik word vooral geil van deze ontzettend malse chickzzzz! Check die sabbelbare baarsjes eensch!!!!11![]()
D:!:D::DD:D::D
:D
![]()
!::!
!!!! ZIE JE HET VOOR JE!!EINSZZ!@!11111!111
[afbeelding]
mischien bij 40kgquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als ze allebei 20 kg lichter waren, waren het volgens mij lekkere wijven.
Hangen de tieten ter hoogte van de navel,..quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:18 schreef Bill_E het volgende:mischien bij 40kg
Leg je er toch een strik in.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:39 schreef Peewee het volgende:
[..]
Hangen de tieten ter hoogte van de navel,..
Dat is toch echt wel de basis hoor.. als je dat al verkeerd doet..quote:
Matties.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef lennart12 het volgende:
Mja, ik maak wel 's foto van m'n matties als we op een terras zitten, of ergens zitten, of als het gewoon gezellig is met weinig mensen erbij... maar van die mensen die foto's gaan maken van mij, als ik in een café LIG, over de bar HANG, dan is 't niet meer leuk
Vrienden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Homies? Homeboys? Maten? Gangstahs? Of gewoon vrienden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |