quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:39 schreef veldmuis het volgende:
AANGEZIEN JE LAM BENT KUN JE OOK LAMSVLEES ETEN![]()
HAHAH LOLZ
Ja en dan rammen end an ben je rijk of heb je een kapotte auto.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:42 schreef Schunckelstar het volgende:
je kunt toch met de auto naar de pin automaat gaan?
Daar ben ik ook blij mee, maar ben alleen niet vooruit te branden vandaag.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:42 schreef r3gi3boy het volgende:
wees blij dát je de keuze hebt om te kunnen eten, verwend zwijn.
Gniffel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:39 schreef veldmuis het volgende:
AANGEZIEN JE LAM BENT KUN JE OOK LAMSVLEES ETEN![]()
HAHAH LOLZ
of allebeiquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en dan rammen end an ben je rijk of heb je een kapotte auto.
Ergens bestellen waar je met je pinpas kunt betalen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik weet niet wat en waar ik moet eten vanavond. Kan wel gaan koken maar daar ben ik nou te lam voor. Of langs m'n ma gaan, maar daar ben ik waarschijnlijk ook te lam voor. Ik kan ook wel iets gaan bestellen, maar dan moet ik weer naar pin-automaat 200m verderop.
Kut is dat man, al die dilemma's
Dat kan nie jammergenoeg, tosti-apparaat heeft m'n ex gehouden toen we uit elkaar gingen, maar ik heb de breedbeeld-tv.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:48 schreef Smash-it het volgende:
Maak gewoon een tosti ofzo.
Gewoon een boterham met kaas dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:53 schreef Schijtgeit het volgende:
Dat kan nie jammergenoeg, tosti-apparaat heeft m'n ex gehouden toen we uit elkaar gingen, maar ik heb de breedbeeld-tv.
Had je niet even kunnen melden dat je pa nog bij je inwoont, gannef?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:10 schreef Schijtgeit het volgende:
haha, m'n pa heeft loempia's besteld van de chinees.
Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |