abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52307917
Ik ben kwaad, op mijn tenen getrapt, nee sterker nog...ik ben wraaklustig, ziedend.
Drie maanden geleden heb ik mijn ex-schoonzus in huis genomen met haar 4 jarige monster. Ze was door haar ex op straat gezet. Na ja, dan ben je toch niet zo dat je d'r aan haar lot overlaat. Zo ben ik dan ook wel weer... Wie goed doet, goed ontmoet. Toch?

Na twee maanden vond ik t wel eens tijd worden dat ze een eigen huis zocht...ik was ervan uitgegaan dat ze een maandje zou blijven dus ze hoefde niets mee te betalen. Madam zat wel lekker, beslag gelegd op mijn pc, dat kleine monster de tv en ik alle zooi opruimen. Ik was t zat, gaf aan dat ze eruit moest. Hoop tranen, weer over je hart strijken en haar nog een maand geven.

Uiteindelijk zou ik op een dinsdag om 23.00 thuis komen, sms'te dat ik dan de pc nodig had. Kom thuis, het zit nog steeds op de stoel geplakt. Vroeg of ze klaar was. Antwoord: nee ik blijf vanaaf erachter, jij hebt morgen toch vrij. *Ploing* daar knapte wat in mijn hoofd. Heb haar vrij onvriendelijk verzocht om als de sodemieter haar kont van mijn stoel te lichten haar vingers van mijn toetsenbord te weken en maken dat ze haar koffers pakte. Je krijgt tot morgen middag twee uur en dan ben je weg. Vanavond blijf je maar hier, die kleine slaapt.

Alles goed en wel, ze woont weer bij haar ex, haar spullen staan hier bij mij opgeslagen en wij hebben geen contact meer. Ik voel me ook niet gebruikt ofzo. Wat wel leuk is...ik heb t twee weken terug uitgemaakt met mijn vriend, daar heeft ze ontzéttend gezellig contact mee, steunt m aan alle kanten... Maakt niet uit dat ik mede door het hele gebeuren zwaar overspannen thuis zit hoor...waarom zou je iemand steunen die jou drie maanden lang uit de bagger heeft getrokken?

Kortom klacht:
ex familie is niet te vertrouwen
Ondankbaarheid is de grootste vorm van arrogantie
pi_52307961
Stuur 'r een berichtje dat je morgenavond al haar zooi buiten op straat flikkert en dat ze maar moet zien wat ze ermee doet.

Streep eronder en gewoon verderleven.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52307995
HAHAHAHA wat een kutwijf zeg. Van de ergste soort!

Ach zie het als een les en ga verder met je leven. Zulke uitzuigers zijn je tijd niet waard om over te piekeren.
pi_52308011
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stuur 'r een berichtje dat je morgenavond al haar zooi buiten op straat flikkert en dat ze maar moet zien wat ze ermee doet.

Oh ja.. en verkoop haar spul. Zet het op marktplaats.
"Ja sorry.. was vergeten de huur te verrekenen!"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 12 augustus 2007 @ 17:27:34 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_52308026
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef Daffodil31LE het volgende:

Stank voor dank heet zoiets.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_52308053
Zo wat een stoephoer zeg, naja wees blij dat je er nu achter bent kan je het le kker achter je laten zulke mensen zijn geen seconde van je tijd waard. Wel sneu voor dat kindje van haar die zal wel weer een gezonde opvoeding krijgen met zo'n achterlijke moeder
"Nait slecht mien jong"
pi_52308142
inderdaad, gooi haar troep het huis uit.
pi_52308162
Eindelijk een echte klacht! Idd, gewoon spullen op Marktplaats verkopen.
Fuck today, it's tomorrow.
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:44:48 #9
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_52308340
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:35 schreef Olep het volgende:
Eindelijk een echte klacht!
Eens. Maar wel super zuur dat je zo gebruikt bent door dat wijf. Ik zou haar spullen niet meer opslaan, haar een dag ofzo geven om ze op te halen, anders zet je ze bij het grofvuil. Je bent haar absoluut helemaal niks meer verplicht. Wel jammer voor dat kind, dat kan nooit wat worden zo.
pi_52308541
ex-schoonzus, die ook nog eens door haar nieuwe ex uit huis is gezet... hoeveel duidelijkheid heb je nodig om iemand NIET in je eigen huis te nemen...

verder triest genoeg natuurlijk... en goed van je dat je toch bereid was...
pi_52308604
zonder jezelf gewoon af van de buitenwereld zoals ik, dan heb je nergens meer last van.
pi_52308617
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef QWERTYLINK het volgende:
Ik ben kwaad, op mijn tenen getrapt, nee sterker nog...ik ben wraaklustig, ziedend.
Drie maanden geleden heb ik mijn ex-schoonzus in huis genomen met haar 4 jarige monster. Ze was door haar ex op straat gezet. Na ja, dan ben je toch niet zo dat je d'r aan haar lot overlaat. Zo ben ik dan ook wel weer... Wie goed doet, goed ontmoet. Toch?

Na twee maanden vond ik t wel eens tijd worden dat ze een eigen huis zocht...ik was ervan uitgegaan dat ze een maandje zou blijven dus ze hoefde niets mee te betalen. Madam zat wel lekker, beslag gelegd op mijn pc, dat kleine monster de tv en ik alle zooi opruimen. Ik was t zat, gaf aan dat ze eruit moest. Hoop tranen, weer over je hart strijken en haar nog een maand geven.

Uiteindelijk zou ik op een dinsdag om 23.00 thuis komen, sms'te dat ik dan de pc nodig had. Kom thuis, het zit nog steeds op de stoel geplakt. Vroeg of ze klaar was. Antwoord: nee ik blijf vanaaf erachter, jij hebt morgen toch vrij. *Ploing* daar knapte wat in mijn hoofd. Heb haar vrij onvriendelijk verzocht om als de sodemieter haar kont van mijn stoel te lichten haar vingers van mijn toetsenbord te weken en maken dat ze haar koffers pakte. Je krijgt tot morgen middag twee uur en dan ben je weg. Vanavond blijf je maar hier, die kleine slaapt.

Alles goed en wel, ze woont weer bij haar ex, haar spullen staan hier bij mij opgeslagen en wij hebben geen contact meer. Ik voel me ook niet gebruikt ofzo. Wat wel leuk is...ik heb t twee weken terug uitgemaakt met mijn vriend, daar heeft ze ontzéttend gezellig contact mee, steunt m aan alle kanten... Maakt niet uit dat ik mede door het hele gebeuren zwaar overspannen thuis zit hoor...waarom zou je iemand steunen die jou drie maanden lang uit de bagger heeft getrokken?

Kortom klacht:
ex familie is niet te vertrouwen
Wat een grafhoer.

Sterkte ermee.

Vooral die "je bent morgen toch vrij" ? Mentaliteit bij je pc. Moest iemand hier eens flikken.
pi_52308682
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:09:30 #14
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52308735
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:44 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Eens. Maar wel super zuur dat je zo gebruikt bent door dat wijf. Ik zou haar spullen niet meer opslaan, haar een dag ofzo geven om ze op te halen, anders zet je ze bij het grofvuil. Je bent haar absoluut helemaal niks meer verplicht. Wel jammer voor dat kind, dat kan nooit wat worden zo.
Kinderbescherming bellen
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:13:23 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52308787
en zo kom je er achter dat iets doen voor een ander helemaal niet hoeft te betekenen dat je het ooit terug krijgt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:22:10 #16
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_52308951
Onbekende mensen in huis nemen
Je bent toch geen asielzoekerscentrum.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_52310806
Fok heeft een V&A sectie, zet daar alles in wat volgens jou te verkopen is
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52310931
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:13 schreef zoalshetis het volgende:
en zo kom je er achter dat iets doen voor een ander helemaal niet hoeft te betekenen dat je het ooit terug krijgt.
idd

Ook die reactie dat je wel even kunt wachten voordat je op je eigen computer kunt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52311106
je bent zelf een slet! Het uitmaken met je vriend , hoe durf je
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:09:41 #20
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52311226
Vind het sowieso raar dat je contact zoekt met je ex(familie)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:12:00 #21
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_52311271
Heeft ze nog wat leuks in opslag staan?
Dan hou je er nog wat aan over. ( behalve een klotegevoel)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_52311449
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef GizartFRL het volgende:
Heeft ze nog wat leuks in opslag staan?
Dan hou je er nog wat aan over. ( behalve een klotegevoel)
En anders brandt het wel
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52311520
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Onbekende mensen in huis nemen
Je bent toch geen asielzoekerscentrum.
Bij mij ook 2x fout gelopen. Eenmaal met een van mijn beste vrienden ooit (inmiddels niet meer...) die alles leegvrat, gratis woonde, voor 1500 gulden verbelde (in 2 maanden) en uiteindelijk verdween zonder ooit nog iets te laten horen (wellicht uit schaamte, want het bleek dat hij niet weg was bij zijn stalkende rare ex zoals hij beweerde, maar dat zijn ex hem eruit had gekickt nadat hij haar op haar muil getimmerd had omdat uitkwam dat hij haar bedroog met de vriendin van zijn beste vriend, zo'n lekker verhaal )
En nog een keer met een oudhalfachterneef oid van mijn vriend die maandenlang verbleef, nooit iets bijdroeg en ons uitlachte toen de koelkast leeg bleek toen we eens thuiskwamen in iets wat opeens een stuk minder op ons thuis leek. Toen hij mij ook nog rond wilde gaan commanderen was het uit met de pret, stond-ie op straat, probeerde nog met zijn dronken knijter bij de buren in te breken maar toen de politie op kwam dagen is hij er toch maar vandoor gegaan.

Dat doen we dus noooooit weer. Mensen die in die situatie terecht komen, dat is vaak niet voor niets zo.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_52312813
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat doen we dus noooooit weer. Mensen die in die situatie terecht komen, dat is vaak niet voor niets zo.
Eensch is. Dat klopt niet altijd, maar inderdaad - vaak zijn het ordinaire parasieten.

Een vriend van me had ook eens iemand in huis genomen, gewoon voor wat extra inkomsten (hij kreeg er 300 gulden voor). Nou dat was een echte pauper. Zo'n tuup dat overal schulden achterliet en overal klaploopt en daarom na zijn uitvreterij nergens meer welkom is. Je weet wel, redelijk pauper door omstandigheden en een behoorlijk hoge dosis schijt aan alles en iedereen behalve aan zichzelf. En uiteraard had hij een zielig verhaal klaar voor iedereen die hem aansprak op zijn gedrag, zijn voorkomen en zijn luie aard. Natuurlijk had hij een uitkering, waar hij nog best trots op was ook.

Enkele hoogstandjes van dat tuup:

- altijd met anderen meevreten maar zelf nooit iets geven. Als er frieten en een video werden gehaald stond hij als we terug kwamen altijd als eerste klaar met een bord en bestek. Voor hemzelf, want van afwassen had hij nog nooit gehoord. Het concept van "je gaat naar een snackbar en bestelt daar de snack die je wilt" was hem ook onbekend, de door andere mensen bestelde frikadellen en kroketten lagen binnen enkele tellen op het bord van die uitzuiger. Toen we er wat van zeiden reageerde hij verontwaardigd en vanuit zijn slachtofferrol, want hij was zo zielig en we hadden voor hem toch zeker ook wat meegenomen? Vuile uitvreter

- ik ben eens met hem mee gegaan naar een winkel (want hij had natuurlijk zelf weer geen vervoer en was te lui om een paar kilometer te fietsen). Lopen we zo door de winkel, zie ik hem allemaal etenswaren in zijn jaszak stoppen Ik was te stomverbaasd om er iets van te zeggen. Van het geld dat hij had meegekregen, kocht hij een doos bonbons. Ik hoorde hem zo in zichzelf mompelen "Goh, een hele doos bonbons... helemaal voor mij alleen!" Ik ben heel snel voor hem naar buiten gegaan, voor je het weet word ik als medeplichtige aangemerkt en kan ik ook nog de boodschappen betalen!

- we zaten 's avonds nog wat TV te kijken, die vriend van me waar de pauper dus inwoonde was al gaan pitten. Ik zat dus nog met pauper alleen binnen en ik besloot ook maar eens te gaan omdat ik zijn gezelschap niet zo inspirerend vond. Ik kom buiten, loop naar mijn auto en kijk nog even door het raam naar binnen. Zie ik zo die pauper keihard een heavy metal cd op zetten en werkelijk als een achterlijke beginnen te headbangen!

- Het figuur was eens jarig en besloot om een rondje voor ons vijven te geven in een cafe. Toch niet zo'n vrek, dacht ik nog bij mezelf. Het cafe was van zijn ouders. Wat doet die tuup, hij bestelt en vraagt als het op betalen aankomt of het op de rekening kan. "Nou, liever niet, want de vorige twee rekeningen zijn ook nog niet betaald" was het antwoord. Zijn eigen ouders! Konden we de drankjes zelf betalen, en die van hem erbij

- We hadden er af en toe, omdat we regelmatig bij die vriend thuis kwamen, wat drinken staan zodat we niet constant van zijn geld zaten te zuipen. Dat figuur zat dus ook regelmatig met zijn poten aan ons drinken! En niks een nieuwe fles terug zetten. Het was zelfs zo erg dat hij flessen sterke drank met water bijvulde

Dit was een flink aantal jaar geleden. Laatst reed ik met mijn auto door een of ander kutdorp, toen ik hem weer zag lopen. Liep hij daar zo slungelig, voorover gebogen, met zijn vieze ouwe legerjas aan met zijn vieze ouwe puch aan de hand, die blijkbaar weer eens kapot was...

De eeuwige parasiet. En dat zal ook nooit veranderen
pi_52313000
Sliepen jullie wel bij elkaar in bed dan TS?
Don't judge a duck by its brother
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')