Zo te lezen gaat het om twee meiden, wat denk je zelf?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Schijtgeit het volgende:
Sliepen jullie wel bij elkaar in bed dan TS?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het om twee meiden, wat denk je zelf?
Eens en wat mij betreft meteen de zooi buitenpleuren. Wat een teringwijfquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:44 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Eens. Maar wel super zuur dat je zo gebruikt bent door dat wijf. Ik zou haar spullen niet meer opslaan, haar een dag ofzo geven om ze op te halen, anders zet je ze bij het grofvuil. Je bent haar absoluut helemaal niks meer verplicht. Wel jammer voor dat kind, dat kan nooit wat worden zo.
Jij weet niet veel van vrouwen he?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het om twee meiden, wat denk je zelf?
Ik weet ook genoeg van mannen en vrouwen af om te weten dat elke heterokerel van een tweewijvenfantasie een paal in zijn broek krijgt. En dat vrouwen dat ook weten en met die wetenschap heel geraffineerd omgaanquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:23 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Jij weet niet veel van vrouwen he?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Schijtgeit het volgende:
Sliepen jullie wel bij elkaar in bed dan TS?
op straat zetten die rommel. dat moet iemand durven zeg.. wat een hoer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stuur 'r een berichtje dat je morgenavond al haar zooi buiten op straat flikkert en dat ze maar moet zien wat ze ermee doet.
Streep eronder en gewoon verderleven.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef QWERTYLINK het volgende:
Kortom klacht:
ex familie is vrouwen zijn niet te vertrouwen
tja...je hebt ergens gelijk maar om mij meteen een hoer te noemen gaat wel erg ver hey! Denk een beetje om je taalgebruik graftak.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Devlinsect het volgende:
Een tip:
VRIENDEN blijven met je EX werkt NIET. Dus ook niet je ex schoonzus.
Domme hoer. Nu zit je zelf mentaal in de sores.
Wie zijn billejtes WIL branden, moet maar op de blaartjes zitten.
Verwacht dan ook geen dank je wel. Het is je EX schoonzus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |