Athmozz, je bent te triest voor woorden en waarschijnlijk geniet je er nog van ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:01 schreef Athmozz het volgende:
[afbeelding]
zo zag de kat er waarschijnlijk uit na de aanraking met de bumper...
van het posten van die foto? niet echt, wou gewoon nog wat verder stangenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:08 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Athmozz, je bent te triest voor woorden en waarschijnlijk geniet je er nog van ook
En, heb je ook nog de hersencapaciteit om dit de onderbouwen of vraag ik nu te veel van je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
De domheid
Wat een kat niet kent dat mist ie niet
loller
wat een humor....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
van het posten van die foto? niet echt, wou gewoon nog wat verder stangen![]()
Heb je uberhaupt de moeite genomen om de OP te lezen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef Athmozz het volgende:
. Misschien krijgt de TS nu wat spijt dat hij doorgereden is ?
uiteraard, ik lees al heel het topic mee...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de moeite genomen om de OP te lezen?
Probeer het nog eens. Misschien ontdek je dan dat je een kutnewbie bent. Als je dat nog niet wist, tenminste.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Athmozz het volgende:
uiteraard, ik lees al heel het topic mee...
Je bewijst maar weer eens wat voor een kleuter je bentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je best even IRL het tegendeel bewijzen hoor. Waar spreken we af?
je mag hem een lesje lerenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Je bewijst maar weer eens wat voor een kleuter je bent![]()
Leer jij je eerst maar eens fatsoenlijk te gedragen, dan praten we verder![]()
Maak dan niet van die domme uitspraken, terwijl je zelf de nerd bent. Nerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Leer jij je eerst maar eens fatsoenlijk te gedragen, dan praten we verder![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maak dan niet van die domme uitspraken, terwijl je zelf de nerd bent. Nerd.
Iemand die zichzelf lekker wijf noemt op een forum, is ongetwijfeld een 250kg wegende zeekoe met een kop vol pus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:22 schreef LekkerWijf het volgende:
En dat schrijf jij dan weer....
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf lekker wijf noemt op een forum, is ongetwijfeld een 250kg wegende zeekoe met een kop vol pus.
Of een vent van 45.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf lekker wijf noemt op een forum, is ongetwijfeld een 250kg wegende zeekoe met een kop vol pus.
Kom mij maar eens bezoeken IRL, dan ga ik met mijn dikke reet op je kutkopje zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef Kreator het volgende:
Sterke repliek. Ik heb gewoon gelijk.
Mag ik dan ook komenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Kom mij maar eens bezoeken IRL, dan ga ik met mijn dikke reet op je kutkopje zitten.![]()
Je niveau blijft dalen, kan je niks beter verzinnen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maak dan niet van die domme uitspraken, terwijl je zelf de nerd bent. Nerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |