Die moet je opeten joh. Deden wij ook toen we een fazant aanreden. Wel lekker lang stoven, anders is wild wat hard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:17 schreef Devilnl het volgende:
ik had laatst een eend!
Verdomme.. pokke beest..
1e wat ik deed toen ik thuis was is kijken of me bumper nog heel was..
Klapte aardig iig.., maar geen schade (Y)
pokke beesten..
Horen die niet voor 22:00 op hun nest te liggen?!
*pssst, ben niet wezen uitwijken met 80 ()kmh op een binnen wegje. straks de plompert in door zo'n beest*
Een mens is geen kat neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:31 schreef KD-fotografie het volgende:
Dat is het hem juist, en is niet "de natuur"wat is er natuurlijk aan in Nederland wonen in een woonwijk voor een kat?
Wil je een kat in de natuur dan verhuis je lekker naar afrika en ga je in de bush bush zitten met je kat, dat is de natuur.
Overigens zie jij geen tussenwegen, wat betreft de optie een kattenren?.
wij hebben een bovenwoning en dadelijk een kattenren op het dak van zo'n 6x10 meter.
Dan kan de kat veilig buiten en krijgt ie toch zijn frisse lucht.
Maar je vergelijkt katten met mensen, newsflash een kat is geen mens en denkt ook niet als een mens, je zou je eens moeten inleveninlezen in katten, nog best leuk om te weten hoe katten echt functioneren.
En binnenkat kijkt niet naar buiten en denk, gossie, wat zou de andere kant van de stad toch mooi zijn he?
Die weet niet eens wat een stad is.
Zelfs de straat die hij ziet heeft hij geen verlangen naar, het is een uitzicht, thats all, niks meer en niks minder.
Hoe verklaar je dan dat veel katten die binnen zijn opgegroeid niet eens naar buiten willen als ze de kans krijgen? (zoals die van ons)
Hebben die het dan echt zo minder goed dan buitenkatten?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een kat kan niet denken als een mens.
Of heeft je kat een heuptasje met condooms en / of de pil?
Aai jij je kat maar flink als hij van buiten is gekomen. Och, wat een lieve poes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxoplasmose
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar al hou je je kat in een lege bezemkast heel zijn leven, jouw kat kan net zo hard getroffen worden door welke ziekte dan ook, net als dat bij een mens zou kunnen gebeuren.. Het lot beslist. Het enige verschil is dat mijn kat daadwerkelijk gelééfd heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:22 schreef KD-fotografie het volgende:
ach, zoalng jij dat denkt denk je dat, ik weet namnelijk beter.
Ik weet 100% beter dat bv Steffie het hier beter heeft dan toen ze nog buitenkwam aangezien ze toen graatmager was, niesziekte had en extreem angstig was.
Nu is ze een vrolijke gezonde kat.
Ik vind jouw argumenten ook niet sterk genoeg om mij te overtuigen dat een buitenkat het beter heeft, gelukkig hoeft dat ook niet.
Alleen een ding weet ik wel, jouw kat zal je niet dankbaar zijn als hij creperend van de pijn met een verbrijzelde poot in bosjes ligt.
De mijne liggen dan heerlijk spinnend op hun foeilelijke krabpaal te soezen.
Op internet heeft zo iemand altijd een grote bek. Alleen deze user is wel erg triest, zie ook zijn posthistory. Dat men dit topic uberhaupt serieus kan nemen is me een raadsel.quote:
En toch zijn er weer mensen die er op gaan reageren waardoor TS zijn zin heeft en iedereen vierkant zit uit te lachen achter zijn schermpje en het daardoor de volgende keer weer doet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Maar zo zitten er meerdere users tussen die altijd proberen op te vallen. Je hoeft op dit topic niet eens serieus te reageren, wetende dat het toch weer zo'n lulverhaal is.![]()
Ach, de meerheid van de reacties laat zien dat het gewoon een kutuser is. Dat is dan weer het positieve als zo'n kutuser een topic aanmaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En toch zijn er weer mensen die er op gaan reageren waardoor TS zijn zin heeft en iedereen vierkant zit uit te lachen achter zijn schermpje en het daardoor de volgende keer weer doet.
Is je vriendin zo groot? uit een kat valt toch makkelijk 2 strings te halen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef Bresser het volgende:
als je genoeg katten hebt gepakt kun je een paar leuke strings maken voor je vriendin (moet je wel katjes met tijgermotief overrijden).
Joh, we kunnne hier lang en breed over lullen maar ik zal het nooit eens worden met je kortzichtige redenering.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft, maar al hou je je kat in een lege bezemkast heel zijn leven, jouw kat kan net zo hard getroffen worden door welke ziekte dan ook, net als dat bij een mens zou kunnen gebeuren.. Het lot beslist. Het enige verschil is dat mijn kat daadwerkelijk gelééfd heeft.
Lijkt me heel verstandig. Wat ik al zei, we verschillen gewoon van mening, niets aan te doen. Wel jammer van dat - overigens volkomen onterecht uiteraard - woordje kortzichtig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:45 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Joh, we kunnne hier lang en breed over lullen maar ik zal het nooit eens worden met je kortzichtige redenering.
Dus zullen we het hierbij laten?
Neequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:38 schreef dahei het volgende:
Een kat hoort binnen.
Je staat niet open voor de gedachte dat binnenkatten het net zo goed kunnen hebben als buitenkatten, dat vind ik kortzichtig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig. Wat ik al zei, we verschillen gewoon van mening, niets aan te doen. Wel jammer van dat - overigens volkomen onterecht uiteraard - woordje kortzichtig.
Screenshot or it didnt happenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Foto, anders fake.
Ik wil je best even IRL het tegendeel bewijzen hoor. Waar spreken we af?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Op internet heeft zo iemand altijd een grote bek.
en belangrijkere vraag: wie brengt de kat meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je best even IRL het tegendeel bewijzen hoor. Waar spreken we af?
De domheidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:11 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Je staat niet open voor de gedachte dat binnenkatten het net zo goed kunnen hebben als buitenkatten, dat vind ik kortzichtig.
Vooral als het allang bewezen is dat dat wel degelijk mogenlijk is, wat een kat niet kent dat mist ie niet en zal daarom ook zeker niet ongelukkiger zijn als een buitenkat.
Misschien reageerde ik ook wat heftig maar ik ben nu eenmaal gek op mijn katten en doe juist alles om goed voor ze te zorgen, als dan iemand je min of meer een dierenmishandelaar noemt (terwijl ik dus letterlijk de helft van mijn leven heb toegewijd aan het opvangen en verzorgen van dieren) dan voel ik me een beetje aangevallen.
Misschien niet terecht maar het is wel zo .
ik weet de TT voor het topic al: Er zitten stukjes bebloedde muis op m'n bumper.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
ait serieus, deze kill is gevaarlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach, dat soort zwakzinnige opmerkingen worden altijd gemaakt door mensen die hun eigen tekortkomingen willen compenseren. Ga er maar niet vanuit dat onze 20 jarige nerd zich nog laat zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef PeZu het volgende:
ik weet de TT voor het topic al: Er zitten stukjes bebloedde muis op m'n bumper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |