abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201516
Het aantal kiezers...
Het aantal spelfouten...
Het aantal miertjes...

Je zult er maar bijhoren;het aantal lezers...

--------------------------------------------
By the way...vonden jullie Ruud niet erg doorzichtig in de uitzending j.l. 15/10???

Hij had het over...uh ja...als jullie stemmen dan uh...stemmen jullie toch niet op mij omdat ik zo populair ben...want dat is uh...niet eerlijk...kijk uh...ik weet natuurlijk niet wat er buiten de muren zich afspeelt...uh...

Bianca: Nee joh...

Oeh...topic!!!

Uw welgemeende priscella

***Notificatie: zie topic Sabineeeeeeeeee

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_201517
Die Ruud. Toch nog onzeker. Assie nou gewoon even zou stilstaan bij het feit dat het Nederlandse belvee (ik geloof er toch in dat er bellers zijn die de doorslag geven en niet in een of andere BBredactie complot theorie) hem voorlopig zeker niet laat vallen, dan had hij zich niet zo hoeven laten kennen. Dat was namelijk een keer anders 'met de billen bloot' Ruud en ik vond het niet echt charmant. Maar ja, wie ben ik?
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_201518
Ja, en toen kwam jammer genoeg weer de bitchkant in Bianca naar boven, over het op Ruud stemmen:

'Nee hoor Ruud, zal ik niet doen' (terwijl ze lekker interessant voor zich uit zat te kijken).

Ik moet wel zeggen dat de fysieke gesteldheid van Ruud met de dag achteruit gaat. Hij lijkt steeds krommer te gaan lopen.
Misschien toch wel beter als 'ie wegkan.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 16 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_201519
ik zou ook op ruud stemmen met precies de zelfde reden..gewoon doen en schijt hebben aan de andere (als het er op aan komt dan he)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_201520
Ruud nomineren is de slimste zet. De tweede naam die je noemt zorgt er al voor dat de nominatie van Ruud tegelijkertijd harmless is. Maar ach, de bewoners hebben niet de input van de media. De bewoners zitten met andere dingen aan hun hoofd voor de camera's. Ik ben benieuwd. Ik ben geïnteresseerd geraakt. Verslaafd? Ach call it what you like ... dit forum maakt er deel van tenminste.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')