verkapt kijk-mij-groot-in-het-gooi-wonen-topicquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef sebabje het volgende:
Nu is me croissaint koud geworden omdat ik helemaal naar de woonkamer moest omdat daar de telefoon lag...
Ik woon wel in het gooi jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-groot-in-het-gooi-wonen-topic![]()
Vrij waardeloze croissant, als hij na neem ik aan max. een minuut koud is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef sebabje het volgende:
Nu is me croissaint koud geworden omdat ik helemaal naar de woonkamer moest omdat daar de telefoon lag...
Nee hij was al langer uit de ovenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Vrij waardeloze croissant, als hij na neem ik aan max. een minuut koud is.
Moet je maar door vreten verdomme!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef sebabje het volgende:
Pff wordt ik net gebeld zat ik lekker aan me ontbijtje met een kopje koffie, crossaint en verse sinasappelsap met een krantje op schoot heerlijk mijn buikje te vullen.
Wordt ik gebeld dus ik neem rustig op en zeg goeden morgen met Sebastiaan hingen de mensen aan de andere kant meteen weer op![]()
Nu is me croissant koud geworden omdat ik helemaal naar de woonkamer moest omdat daar de telefoon lag...
Owja bellen ze ook nog anoniem![]()
pff mensen die stalken![]()
Haha nee woon nog bij paps en mams maar die zijn op vakantiequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef AtheistArmy het volgende:
Uhmm heb je een vriendin/vrouw,zo ja dan zou het best eens kunnen zijn dat ze/hij jou niet wil spreken maar je vriendin/vrouw... hehe
duidelijk, neukertje van je moederquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:13 schreef sebabje het volgende:
[..]
Haha nee woon nog bij paps en mams maar die zijn op vakantie![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
duidelijk, neukertje van je moeder![]()
bingoquote:
Staat er tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
ik word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |