Daar is Fok! toch voor droplul.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee jij, dan elke keer dat jij de deur uitgaat ren je terug naar huis om een of ander kut topic op fok te zetten over wat je nu weer hebt meegemaakt. No one cares, get a life.
Nou je hebt wel een punt, een klein punt desalniettemin. Maar lachend om jouw jostiverhalen, nog net niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daar is Fok! toch voor droplul.
Als ik er niet was, zat jij niet elke dag met een grijns voor dat beeldscherm lachend om mijn jostiverhalen.
Nou in het café waar ik altijd zit heb ik al minimaal 5x complimentjes gehad over mijn schoenen, dus blijkbaar welquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:26 schreef Mss het volgende:
Alsof iemand op je schoenen let met uitgaan
Quicks?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn schoenen gaan nooit kapoet van glas en dat zijn echt geen kisten of zo
OMG Air is zo 1990!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:52 schreef fathank het volgende:
Die paupers moeten echt dood, daardoor gaat m'n air lek
Air Max 90quote:
Patta'squote:Op zondag 12 augustus 2007 12:08 schreef Dibble het volgende:
Ik ga nooit met me goeie patta's uit, doe altijd klompen aanTs heeft gewoon een biertje over zich heengekregen na een mislukte versierpoging bij een mooi potente breezahmeisje
![]()
Je hebt een neger in je avateur en weet niet wat patta's is? Je woont op een boerderij zeker en luistert toe pak?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Patta's
Heb je geen schoenen dan?
in elk fatsoenlijk fuifkot krijg je glazen ipv plastic bekertjes... Als ik een plastic bekertje zou krijgen ben ik direct voort.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |