Ik lach je niet uit hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:13 schreef cerror het volgende:
Ik hier. Schuldig.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
volgende keer moet je deze mop vertellen.
er lopen twee balonnen door de woestijn, zegt de een tegen de ander kijk uit een cactussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss,
waarna die ander zegt,waar ik zie niksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
ik moest lachenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
er lopen twee balonnen door de woestijn, zegt de een tegen de ander kijk uit een cactussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss,
waarna die ander zegt,waar ik zie niksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Mijn mondhoeken gingen voor een kleine 2 seconden richting mijn oren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:52 schreef Danny_Ramone het volgende:
Hmmm TS doet me denken aan Bob Saget
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:52 schreef Danny_Ramone het volgende:
Hmmm TS doet me denken aan Bob Saget
dat is ook de bedoeling.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen voor een kleine 2 seconden richting mijn oren.![]()
BETER EEN HUMORTRANSPLANTATIE DAN EEN TUMORHRANSPLANTATIEquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:57 schreef Spacehamster het volgende:
Humortransplantatie laten doen!
BWHAHAHEHAHOAUEH1!1!1!1!:D1;d:!dd:quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
BETER EEN HUMORTRANSPLANTATIE DAN EEN TUMORHRANSPLANTATIE![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |