Ik lach je niet uit hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:13 schreef cerror het volgende:
Ik hier. Schuldig.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
volgende keer moet je deze mop vertellen.
er lopen twee balonnen door de woestijn, zegt de een tegen de ander kijk uit een cactussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss,
waarna die ander zegt,waar ik zie niksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
ik moest lachenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
er lopen twee balonnen door de woestijn, zegt de een tegen de ander kijk uit een cactussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss,
waarna die ander zegt,waar ik zie niksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Mijn mondhoeken gingen voor een kleine 2 seconden richting mijn oren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:52 schreef Danny_Ramone het volgende:
Hmmm TS doet me denken aan Bob Saget
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:52 schreef Danny_Ramone het volgende:
Hmmm TS doet me denken aan Bob Saget
dat is ook de bedoeling.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen voor een kleine 2 seconden richting mijn oren.![]()
BETER EEN HUMORTRANSPLANTATIE DAN EEN TUMORHRANSPLANTATIEquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:57 schreef Spacehamster het volgende:
Humortransplantatie laten doen!
BWHAHAHEHAHOAUEH1!1!1!1!:D1;d:!dd:quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
BETER EEN HUMORTRANSPLANTATIE DAN EEN TUMORHRANSPLANTATIE![]()
teringquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Dat is juist leuk! Voor de mensen in de groep dan, achteraf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:10 schreef borritos het volgende:
Mijn humor is echt om om te huilen.
Altijd als ik in een groep een grap maak zit ik in mijn eentje veuls te hard te lachen maar de rest kijkt me chagrijnig aan.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:05 schreef tong_poh het volgende:
Ik heb het meestal andersom. Ik maak een serieuze opmerking en mensen lachen zich kapot.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |