Aldus de inwoner van het dorp waar ze piratenfeesten voor boeren organiseren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef Dibble het volgende:
Klacht: boerenfeesten ent klootjesvolk wat erheen gaat van alsof ze nooit wat hebben gezien in hun leven![]()
nouja eigenlijk is Oldenzaal wel groot en een stad, maar al dat conservatieve burgertjesvolk is bang voor verandering.quote:
ja bij de Apotheek schepers, rotonde politiebureau daar.Wat zijn de Corona's?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:08 schreef MaLo het volgende:
Woon jij in het centrum dan Dibble?
Die traden vanavond op. Mannen in verkreukelde witte pakkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja bij de Apotheek schepers, rotonde politiebureau daar.Wat zijn de Corona's?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die traden vanavond op. Mannen in verkreukelde witte pakken.
Ik ben vandaag dan langs jouw huis gereden
Zal ik doenquote:
Idd, voegahh was gewoon beter.Kon je vanalles kopen.Gelukkig heb ik alleen maar lege kraampjes gezien toen ik 7 uur 's ochtends terugfietse van werkquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zal ik doen
Nog een klacht over de Boeskool: de kraampjes waren vre-se-lijk saai en afgezaagd
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
er schijnt wel altijd lekker veel bronstig boerinnenvlees rond te lopen...
wat doet dit dan in klb? hup de straat op en aanranden die handel.quote:
Ze zijn nu als het goed is straalbezopen, dus grijp je kansquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat doet dit dan in klb? hup de straat op en aanranden die handel.
whahquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze zijn nu als het goed is straalbezopen, dus grijp je kans.
Dat klopt, ons carnaval roeleert!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef bleiblei het volgende:
Naja, jullie hebben dan in Oldenzaal weer wel 1 van de meest fatsoenlijke carnavals van het Noorden. Ben er nog niet helemaaal uit of dat een pluspunt is, maar je kan het in ieder geval in je zak steken.(Ik heb trouwens nog een theelepeltje met het boeskoolmannetje!
).[afbeelding]
Carnavalquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat klopt, ons carnaval roeleert!
Maar voor de Boeskool hoef je hier niet te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |