Tegeltje heb ik ooit een keer van mijn moeder gehad geloof ik. Dat beeldje heb ik niet, maar komt er vast nog wel een keer. Kun je dat ergens kopen dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha hoe fout. Zo fout dat het eigenlijk wel weer leuk is
.
Heb je ook een bronzen Boeskoolmenneke dan?
Die wil ik nog steeds hebben, maar ik vind ze te duur om zo even te kopen
quote:
Dat beeldje kun je kopen bij de VVV / ANWB in Oldenzaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef karr-1 het volgende:
Tegeltje heb ik ooit een keer van mijn moeder gehad geloof ik. Dat beeldje heb ik niet, maar komt er vast nog wel een keer. Kun je dat ergens kopen dan?
En wat kosten die dingen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Dat beeldje kun je kopen bij de VVV / ANWB in Oldenzaal.
Weet ik niet meer (en ik heb nog wel bij de VVV gewerkt...).quote:
WTFquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weet ik niet meer (en ik heb nog wel bij de VVV gewerkt...).
Ze zijn vrij prijzig in ieder geval. Je hebt ze in twee maten en ik dacht dat ze tussen de 35 en 55 euro kosten...
Dus jij gunt mij mijn terrasje nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo kankerhard gaat regenen
HAHAHAHA Je vergeet Bornerbroekquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:17 schreef wobbel het volgende:
Oldenzaal, Enschede en Hengelo zijn allemaal kut(en alle plaatjes daarom heen als Reutum, Losser, Rossum, Weerselo, Ootmarsum, Denekamp, Saasveld, Borne, Hertme, Zenderen...etc
)
Stom boerengat Twente
Overigens is 1quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:40 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ooit eensch een clip gezien van hun op Tv Oranje en dat was dus echt !!--> in het kwardraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |