sletjequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind heel nederland een dorp.
Gelukkig is mijn vriend dan nog wel gevallen op een boer uit het Oosten van het landquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een kennis heeft die vriend van je![]()
Ik heb niks tegen de achterhoek, maar in Oldenzaal zijn ze toch wel zo chauvinistisch.
Dat klinkt erg gayquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn vriend dan nog wel gevallen op een boer uit het Oosten van het land![]()
1 keer raden waaromquote:
Een pot nat, allemaal bierzuipboeren met het gezamelijk IQ van een hondekeutel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hiermee suggereert dat Oldenzaal in de Achterhoek ligt
Oldenzaal ligt in het superieure Twente![]()
Jij bent zeker zo'n rand(stad) figuur he, die denkt dat achter de rivieren de wereld ophoudt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een pot nat, allemaal bierzuipboeren met het gezamelijk IQ van een hondekeutel.
Wonderlijk genoeg denken mensen uit de Randstad inderdaad zo. Als ik zeg dat ik toch echt een Twentenaar van geboorte ben, dan kijken ze me aan alsof ik een inboorling uit Donker Afrika ben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n rand(stad) figuur he, die denkt dat achter de rivieren de wereld ophoudt.
nep [plezierquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef MaLo het volgende:
Haha, mij kan het niet schelen hoe ze over mijn woonplaats denken. IK ben hier heel gelukkig en woon hier met superveel plezier, daar gaat het om.
Losser is ook zo'n hoerendorp die enschede achterna looptquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef grasmat het volgende:
Het Breugel in Losser (vlakbij Losser) ook zoiets, alleen dan nog iets erger
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef grasmat het volgende:
Het Breugel in Losser (vlakbij Oldenzaal) ook zoiets, alleen dan nog iets erger
Dat is soms wel waar. Ik was vrij jong zwanger (was 24) en het eerste wat mijn moeder zei toen ze het hoorde: "wat zullen De Mensen wel niet zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
nep [plezierOldenzaal is zo nep als maar kan.Je wordt strak aangekeken als je op straat loopt.En een beetje apartheid wordt absoluut niet getollileerd.Mensen voelen zich hier gedwongen om het ''perfecte uitgestippelde leventje'' na te leven en daar wordt ik echt schijtziek van
![]()
Vieze huis,tuintje,boompje beesje volk![]()
Verhuis naar Hengelo, is wat groter en lang niet iedereen kent elkaar. Ik bedoel, je moet toch een scheet kunnen laten zonder dat iemand er meteen commentaar op heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is soms wel waar. Ik was vrij jong zwanger (was 24) en het eerste wat mijn moeder zei toen ze het hoorde: "wat zullen De Mensen wel niet zeggen"
Maar toch, ik vind het een lekker rustig plaatsje, een mooie plek om mijn dochtertje op te laten groeien.
Alleen dingen als de Boeskool zijn jammer.
Nope. Maar Godzijdank ben ik ook geen tukker.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n rand(stad) figuur he, die denkt dat achter de rivieren de wereld ophoudt.
Godzijdank ben je dat niet nee. Individuen als jou zitten we hier toch niet op te wachten, pisvlek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope. Maar Godzijdank ben ik ook geen tukker.
maar mijn studie volg ik hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef Bastoenie het volgende:
Dibble ga lekker op kamers joh in Amsterdam
Dat stukje heb ik op een tegeltje staan, dat hier in huis hangt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef MaLo het volgende:
Laat ik er het officieuze Oldenzaalse volkslied tegenaan gooien:
<< Op de wijze van O, Denneboom >>
Oh Oldenzaal, Oh Oldenzaal
Wat hes doe mooie boeskool!
Al is den boeskool nog zo rot
In Eansche doot ze'm in de pot!
Oh Oldenzaal, Oh Oldenzaal
Wat hes doe mooie boeskool!
Haha hoe foutquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik op een tegeltje staan, dat hier in huis hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |