Tsja, tis van vóór American Pie ..quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef MaLo het volgende:
Dat plaatje ook.
Het lijkt gewoon net alsof hij die boeskool gigantisch paalt.
Wie heeft dat ooit bedacht als symbool van Oldenzaal.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:07 schreef Dibble het volgende:
nouja eigenlijk is Oldenzaal wel groot en een stad
Dan is het een groot dorp. Hoogstens.quote:
Ooit eensch een clip gezien van hun op Tv Oranje en dat was dus echt !quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:28 schreef snorfiets het volgende:
BOERENFEESTEN ZIJN OKE!
Jovink en Mooi Wark ook
Met altijd nog eerder stadsrechten dan Amsterdam..quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is het een groot dorp. Hoogstens.
Volgens de Wikipedia is http://nl.wikipedia.org/wiki/Oldenzaal het een stad en in het verleden zelfs een Hanzestad. Op 1 juli 2006 woonden er 31.420 mensen op een oppervlakte van bijna 22 km2quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef Schijtgeit het volgende:
Hengelo is eigenlijk wel een stad (80.000 inwoners). Oldenzaal heeft, dacht ik, iets meer dan de helft daarvan.
Maar ja, of Hengelo nou zo geweldig isquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Ha, nog minder dan de helft van hengelo zelfs.
Geen idee, ik ben regelmatig in Enschede op stap geweest, maar in Hengelo ben ik werkelijk nog nooit geweest. De binnenstad is wel leuk en ze hebben leuke kroegen enzo, maar meer weet ik er niet van.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Qwa uitgaan is Hengelo zelfs beter dan Enschede, veel meer keus.
Ik heb 5 jaar in Enschede gewoond, tijd van mijn leven gehad. Leuke studententijd en uiteraard flink stappen enzo.quote:
behalve op donderdag, dan bezetten die kakkertjes het plein bij de kater/lunaticquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar in Enschede gewoond, tijd van mijn leven gehad. Leuke studententijd en uiteraard flink stappen enzo.
hengelo moet je zeker eens checken, NewYork, en paar andere kroegjes in de binnenstad zijn zeker het bezoeken waard.Behalve Ruti dan, echt gare negerzooi daarquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben regelmatig in Enschede op stap geweest, maar in Hengelo ben ik werkelijk nog nooit geweest. De binnenstad is wel leuk en ze hebben leuke kroegen enzo, maar meer weet ik er niet van.
Dat is waar, maar dan ga ik ook niet stappen. Donderdagavond was studentenavond en dan zat alles vol met ballen en kakkers. Nee dank je wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
behalve op donderdag, dan bezetten die kakkertjes het plein bij de kater/lunatic![]()
Ik zal eens kijken, de eerstvolgende keer dat ik afreis naar het oosten van het land.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
hengelo moet je zeker eens checken, NewYork, en paar andere kroegjes in de binnenstad zijn zeker het bezoeken waard.Behalve Ruti dan, echt gare negerzooi daar![]()
Zegt iemand die zelf in Borne woont....quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:17 schreef wobbel het volgende:
Oldenzaal, Enschede en Hengelo zijn allemaal kut(en alle plaatjes daarom heen als Reutum, Losser, Rossum, Weerselo, Ootmarsum, Denekamp, Saasveld, Borne, Hertme, Zenderen...etc
)
Stom boerengat Twente
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |