Aldus de inwoner van het dorp waar ze piratenfeesten voor boeren organiseren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef Dibble het volgende:
Klacht: boerenfeesten ent klootjesvolk wat erheen gaat van alsof ze nooit wat hebben gezien in hun leven![]()
nouja eigenlijk is Oldenzaal wel groot en een stad, maar al dat conservatieve burgertjesvolk is bang voor verandering.quote:
ja bij de Apotheek schepers, rotonde politiebureau daar.Wat zijn de Corona's?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:08 schreef MaLo het volgende:
Woon jij in het centrum dan Dibble?
Die traden vanavond op. Mannen in verkreukelde witte pakkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja bij de Apotheek schepers, rotonde politiebureau daar.Wat zijn de Corona's?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die traden vanavond op. Mannen in verkreukelde witte pakken.
Ik ben vandaag dan langs jouw huis gereden
Zal ik doenquote:
Idd, voegahh was gewoon beter.Kon je vanalles kopen.Gelukkig heb ik alleen maar lege kraampjes gezien toen ik 7 uur 's ochtends terugfietse van werkquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zal ik doen
Nog een klacht over de Boeskool: de kraampjes waren vre-se-lijk saai en afgezaagd
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
er schijnt wel altijd lekker veel bronstig boerinnenvlees rond te lopen...
wat doet dit dan in klb? hup de straat op en aanranden die handel.quote:
Ze zijn nu als het goed is straalbezopen, dus grijp je kansquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat doet dit dan in klb? hup de straat op en aanranden die handel.
whahquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze zijn nu als het goed is straalbezopen, dus grijp je kans.
Dat klopt, ons carnaval roeleert!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef bleiblei het volgende:
Naja, jullie hebben dan in Oldenzaal weer wel 1 van de meest fatsoenlijke carnavals van het Noorden. Ben er nog niet helemaaal uit of dat een pluspunt is, maar je kan het in ieder geval in je zak steken.(Ik heb trouwens nog een theelepeltje met het boeskoolmannetje!
).[afbeelding]
Carnavalquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat klopt, ons carnaval roeleert!
Maar voor de Boeskool hoef je hier niet te komen
Tsja, tis van vóór American Pie ..quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef MaLo het volgende:
Dat plaatje ook.
Het lijkt gewoon net alsof hij die boeskool gigantisch paalt.
Wie heeft dat ooit bedacht als symbool van Oldenzaal.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:07 schreef Dibble het volgende:
nouja eigenlijk is Oldenzaal wel groot en een stad
Dan is het een groot dorp. Hoogstens.quote:
Ooit eensch een clip gezien van hun op Tv Oranje en dat was dus echt !quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:28 schreef snorfiets het volgende:
BOERENFEESTEN ZIJN OKE!
Jovink en Mooi Wark ook
Met altijd nog eerder stadsrechten dan Amsterdam..quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is het een groot dorp. Hoogstens.
Volgens de Wikipedia is http://nl.wikipedia.org/wiki/Oldenzaal het een stad en in het verleden zelfs een Hanzestad. Op 1 juli 2006 woonden er 31.420 mensen op een oppervlakte van bijna 22 km2quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef Schijtgeit het volgende:
Hengelo is eigenlijk wel een stad (80.000 inwoners). Oldenzaal heeft, dacht ik, iets meer dan de helft daarvan.
Maar ja, of Hengelo nou zo geweldig isquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Ha, nog minder dan de helft van hengelo zelfs.
Geen idee, ik ben regelmatig in Enschede op stap geweest, maar in Hengelo ben ik werkelijk nog nooit geweest. De binnenstad is wel leuk en ze hebben leuke kroegen enzo, maar meer weet ik er niet van.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef Schijtgeit het volgende:
Qwa uitgaan is Hengelo zelfs beter dan Enschede, veel meer keus.
Ik heb 5 jaar in Enschede gewoond, tijd van mijn leven gehad. Leuke studententijd en uiteraard flink stappen enzo.quote:
behalve op donderdag, dan bezetten die kakkertjes het plein bij de kater/lunaticquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar in Enschede gewoond, tijd van mijn leven gehad. Leuke studententijd en uiteraard flink stappen enzo.
hengelo moet je zeker eens checken, NewYork, en paar andere kroegjes in de binnenstad zijn zeker het bezoeken waard.Behalve Ruti dan, echt gare negerzooi daarquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben regelmatig in Enschede op stap geweest, maar in Hengelo ben ik werkelijk nog nooit geweest. De binnenstad is wel leuk en ze hebben leuke kroegen enzo, maar meer weet ik er niet van.
Dat is waar, maar dan ga ik ook niet stappen. Donderdagavond was studentenavond en dan zat alles vol met ballen en kakkers. Nee dank je wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
behalve op donderdag, dan bezetten die kakkertjes het plein bij de kater/lunatic![]()
Ik zal eens kijken, de eerstvolgende keer dat ik afreis naar het oosten van het land.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef Dibble het volgende:
[..]
hengelo moet je zeker eens checken, NewYork, en paar andere kroegjes in de binnenstad zijn zeker het bezoeken waard.Behalve Ruti dan, echt gare negerzooi daar![]()
Zegt iemand die zelf in Borne woont....quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:17 schreef wobbel het volgende:
Oldenzaal, Enschede en Hengelo zijn allemaal kut(en alle plaatjes daarom heen als Reutum, Losser, Rossum, Weerselo, Ootmarsum, Denekamp, Saasveld, Borne, Hertme, Zenderen...etc
)
Stom boerengat Twente
niet naar new york gaanquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, de eerstvolgende keer dat ik afreis naar het oosten van het land.
nee borne is fijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf in Borne woont....![]()
Beetje je afkomst verloochenenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf in Borne woont....![]()
Dan kan ik in ieder geval nog zeggen dat ik in een stad ben opgegroeidquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:27 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Beetje je afkomst verloochenen![]()
Maar Borne en al die andere boerendorpjes zijn idd kut ja....
Hengelo, da BOMB
Geen idee, ik ben er nooit geweest en ken ook niemand die er woont.quote:
nu wel dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nooit geweest en ken ook niemand die er woont.
Of meelij hebbenquote:
Ha ha ha ik woon nog liever in Oldenzaal dan in Groningen, dat staat vast. Wat een klotestad is dat zeg.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef CG het volgende:
Oldenzaal![]()
Na Hengelo de grootste wannabee-stad van Twente
En t carnaval in oldenzaal sucks nog wel t meest![]()
Alles in het zuidenquote:
Precies, dat soort volk heb ik dus ook een pesthekel aan.... Altijd denken dat ze beter zijn dan een ander....quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:59 schreef Schijtgeit het volgende:
Groningen, studentenstad in the middle of nowhere, als ik ergens een hekel aan heb is het wel om van die kakbal-studentjes met zo'n geknoopte Tommy-trui om de nek tegen te komen bij het uitgaan.
Gelukkig is Hengelo aardig vrij van dat kutvolk
Ik kom oorspronkelijk ook uit Twente hoor en ben er nog elk weekend te vindenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha ha ik woon nog liever in Oldenzaal dan in Groningen, dat staat vast. Wat een klotestad is dat zeg.![]()
Wat jij wilt, ik vind Groningen een groot uitgevallen boerendorp maar we mogen onze eigen mening hebben he.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:43 schreef CG het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk ook uit Twente hoor en ben er nog elk weekend te vindenMaar Groningen is in alle opzichten wel beter dan Oldenzaal. Groningen is tenminste een stad, Oldenzaal is meer een veredeld groot dorp.
Ik praat niet dagelijks over Oldenzaal, maar ik ben er wel trots op dat ik er geboren ben. Mijn vriend komt uit Den Haag en had voor hij mij kende nog nooit van Oldenzaal gehoord. Hij vind nog steeds dat ze er een raar taaltje praten en dat het boeren uit het oosten zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik had eens een collega uit Oldenzaal ("Boeskool"). Het was Oldenzaal voor en Oldenzaal na. Oldenzaal, dat was het middelpunt van de wereld voor hem. Toen hij een huis zocht wees ik hem eens op Hengelo. "Wat? Wat moet ik in Hengelo?" was zijn reactie.
Misselijke 140 kilo wegende pauper.
Wat een kennis heeft die vriend van jequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik praat niet dagelijks over Oldenzaal, maar ik ben er wel trots op dat ik er geboren ben. Mijn vriend komt uit Den Haag en had voor hij mij kende nog nooit van Oldenzaal gehoord. Hij vind nog steeds dat ze er een raar taaltje praten en dat het boeren uit het oosten zijn.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een kennis heeft die vriend van je![]()
Ik heb niks tegen de achterhoek, maar in Oldenzaal zijn ze toch wel zo chauvinistisch.
Ik hoop niet dat je hiermee suggereert dat Oldenzaal in de Achterhoek ligtquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de achterhoek, maar in Oldenzaal zijn ze toch wel zo chauvinistisch.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hiermee suggereert dat Oldenzaal in de Achterhoek ligt
Oldenzaal ligt in het superieure 40 jaar achterlopende Twente![]()
sletjequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind heel nederland een dorp.
Gelukkig is mijn vriend dan nog wel gevallen op een boer uit het Oosten van het landquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat klinkt erg gayquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn vriend dan nog wel gevallen op een boer uit het Oosten van het land![]()
1 keer raden waaromquote:
Een pot nat, allemaal bierzuipboeren met het gezamelijk IQ van een hondekeutel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hiermee suggereert dat Oldenzaal in de Achterhoek ligt
Oldenzaal ligt in het superieure Twente![]()
Jij bent zeker zo'n rand(stad) figuur he, die denkt dat achter de rivieren de wereld ophoudt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een pot nat, allemaal bierzuipboeren met het gezamelijk IQ van een hondekeutel.
Wonderlijk genoeg denken mensen uit de Randstad inderdaad zo. Als ik zeg dat ik toch echt een Twentenaar van geboorte ben, dan kijken ze me aan alsof ik een inboorling uit Donker Afrika ben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n rand(stad) figuur he, die denkt dat achter de rivieren de wereld ophoudt.
nep [plezierquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef MaLo het volgende:
Haha, mij kan het niet schelen hoe ze over mijn woonplaats denken. IK ben hier heel gelukkig en woon hier met superveel plezier, daar gaat het om.
Losser is ook zo'n hoerendorp die enschede achterna looptquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef grasmat het volgende:
Het Breugel in Losser (vlakbij Losser) ook zoiets, alleen dan nog iets erger
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef grasmat het volgende:
Het Breugel in Losser (vlakbij Oldenzaal) ook zoiets, alleen dan nog iets erger
Dat is soms wel waar. Ik was vrij jong zwanger (was 24) en het eerste wat mijn moeder zei toen ze het hoorde: "wat zullen De Mensen wel niet zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
nep [plezierOldenzaal is zo nep als maar kan.Je wordt strak aangekeken als je op straat loopt.En een beetje apartheid wordt absoluut niet getollileerd.Mensen voelen zich hier gedwongen om het ''perfecte uitgestippelde leventje'' na te leven en daar wordt ik echt schijtziek van
![]()
Vieze huis,tuintje,boompje beesje volk![]()
Verhuis naar Hengelo, is wat groter en lang niet iedereen kent elkaar. Ik bedoel, je moet toch een scheet kunnen laten zonder dat iemand er meteen commentaar op heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is soms wel waar. Ik was vrij jong zwanger (was 24) en het eerste wat mijn moeder zei toen ze het hoorde: "wat zullen De Mensen wel niet zeggen"
Maar toch, ik vind het een lekker rustig plaatsje, een mooie plek om mijn dochtertje op te laten groeien.
Alleen dingen als de Boeskool zijn jammer.
Nope. Maar Godzijdank ben ik ook geen tukker.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n rand(stad) figuur he, die denkt dat achter de rivieren de wereld ophoudt.
Godzijdank ben je dat niet nee. Individuen als jou zitten we hier toch niet op te wachten, pisvlek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nope. Maar Godzijdank ben ik ook geen tukker.
maar mijn studie volg ik hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef Bastoenie het volgende:
Dibble ga lekker op kamers joh in Amsterdam
Dat stukje heb ik op een tegeltje staan, dat hier in huis hangt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef MaLo het volgende:
Laat ik er het officieuze Oldenzaalse volkslied tegenaan gooien:
<< Op de wijze van O, Denneboom >>
Oh Oldenzaal, Oh Oldenzaal
Wat hes doe mooie boeskool!
Al is den boeskool nog zo rot
In Eansche doot ze'm in de pot!
Oh Oldenzaal, Oh Oldenzaal
Wat hes doe mooie boeskool!
Haha hoe foutquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik op een tegeltje staan, dat hier in huis hangt.
Tegeltje heb ik ooit een keer van mijn moeder gehad geloof ik. Dat beeldje heb ik niet, maar komt er vast nog wel een keer. Kun je dat ergens kopen dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha hoe fout. Zo fout dat het eigenlijk wel weer leuk is
.
Heb je ook een bronzen Boeskoolmenneke dan?
Die wil ik nog steeds hebben, maar ik vind ze te duur om zo even te kopen
quote:
Dat beeldje kun je kopen bij de VVV / ANWB in Oldenzaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef karr-1 het volgende:
Tegeltje heb ik ooit een keer van mijn moeder gehad geloof ik. Dat beeldje heb ik niet, maar komt er vast nog wel een keer. Kun je dat ergens kopen dan?
En wat kosten die dingen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
[..]
Dat beeldje kun je kopen bij de VVV / ANWB in Oldenzaal.
Weet ik niet meer (en ik heb nog wel bij de VVV gewerkt...).quote:
WTFquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weet ik niet meer (en ik heb nog wel bij de VVV gewerkt...).
Ze zijn vrij prijzig in ieder geval. Je hebt ze in twee maten en ik dacht dat ze tussen de 35 en 55 euro kosten...
Dus jij gunt mij mijn terrasje nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo kankerhard gaat regenen
HAHAHAHA Je vergeet Bornerbroekquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:17 schreef wobbel het volgende:
Oldenzaal, Enschede en Hengelo zijn allemaal kut(en alle plaatjes daarom heen als Reutum, Losser, Rossum, Weerselo, Ootmarsum, Denekamp, Saasveld, Borne, Hertme, Zenderen...etc
)
Stom boerengat Twente
Overigens is 1quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:40 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ooit eensch een clip gezien van hun op Tv Oranje en dat was dus echt !!--> in het kwardraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |