Waarom krijg je dan maar zo weinig betaald?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:47 schreef beverton het volgende:
en keb 103 uur gewerkt maar krijg maar voor 41 uur betaald... net loonstrookje binnengekregen op zaterdag
om de 4 weken krijg je in die klote toko betaald... en in 4 weken had ik 103 uur gewerktquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je in 1 week 104 uur gewerkt of in 1 maand?
dat ga ik maandag eens vragenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom krijg je dan maar zo weinig betaald?
Dat zeg ik de GAMMAAAquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:01 schreef beverton het volgende:
nee.. ik moet me de terring ''werken'' , ik doe meestal 30 + uur in de week.. dus die 41 uur is kenker naaierij.
maar ik heb nog een klacht over mn werk lol... die achtelijke VWO scholieren die geloven dat als je harder werkt, je meer vedient.... HAHA hoe harder je werkt hoe meer je BAAS verdient, en hoe harder hij jou aan t werk zal houdenlosers
Wauw, 30+ uur in de week.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:01 schreef beverton het volgende:
nee.. ik moet me de terring ''werken'' , ik doe meestal 30 + uur in de week.. dus die 41 uur is kenker naaierij.
maar ik heb nog een klacht over mn werk lol... die achtelijke VWO scholieren die geloven dat als je harder werkt, je meer vedient.... HAHA hoe harder je werkt hoe meer je BAAS verdient, en hoe harder hij jou aan t werk zal houdenlosers
ja dat heet vakantiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wauw, 30+ uur in de week.
Had ik dat nog maar...
Heb je die 60 uur in augustus gewerkt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:27 schreef beverton het volgende:
16 julie tot 12 augustus
Wat staat er op je loonstrookje wat betrekking heeft over de datum waarvoor je wordt uitbetaald?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:29 schreef beverton het volgende:
in augustus heb ik zon 40 uur gewerkt en de rest in julie
Hij krijgt waarschijnlijk gewoon per maand betaaldquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat staat er op je loonstrookje wat betrekking heeft over de datum waarvoor je wordt uitbetaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |