Het topic gaat over hardcore en een jas, niet over jumpstyle en een telefoon.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
inderdaad, mensen die hun mobiele telefoon als radio gebruiken. Dit is mijn 2e ergenis naast jumpstyle.
aangezien de helft van de mensen die naar jumpstyle luisteren dit doen.
naja je snapt t wel.
1 pot nat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het topic gaat over hardcore en een jas, niet over jumpstyle en een telefoon.
Dat je het weet.
Dat is een liedje van Huub Hangop! IK WIL OOK ZON JAS MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJKANT!!!1112quote:
Bwehehe, mensen die alleen een snackbar inkomen om even stoer te kijken en weer weggaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:32 schreef Skv het volgende:
Ik zat vorige week in een snackbar te vreten, toen er een turk van een jaar of 17 naar binnen kwam.
Had zn mobiele telefoon in zn klauw met één of ander schraal BuBBliNg-BeAtZzZ-nummer dr op.
Hiel hij gewoon voor zich terwijl hij de deur open duwde, die bagger schalde door de zaak, hij kijkt mij kort aan, kijkt vol trots naar zn bagger-producerende apparaat en klikt 'm uit.
En toen hij weg ging zette hij die bagger weer één meter voor de uitgang aan, keek wederom trots rond en ging terug naar zijn slaapplaats. Wat een pauper.
Hij kocht een Mars ofzo, heb me er verder niet in geïnteresseerd, de Donald Duck vereiste mijn verdere aandacht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehehe, mensen die alleen een snackbar inkomen om even stoer te kijken en weer weggaan.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij kocht een Mars ofzo, heb me er verder niet in geïnteresseerd, de Donald Duck vereiste mijn verdere aandacht.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij kocht een Mars ofzo, heb me er verder niet in geïnteresseerd, de Donald Duck vereiste mijn verdere aandacht.
In welk jaar speelde je verhaal zich af?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef Skv het volgende:
Donald Duck was op dat moment redelijk hip. Kan me niet meer herinneren waar het verhaal over ging.
Wel stond er een stripje achterop met die suffe klotekoe, dat slappe aftreksel van Pluto, welke ook niet écht leuk is.
Afgelopen woensdag, rond 21.00 uur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In welk jaar speelde je verhaal zich af?
Zwaar klote idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag, rond 21.00 uur.
Volgens mij heette die klotekoe 'Karel' oid, kan nergens een plaatje vinden.
Omdat ik met een satérol de Donald Duck las?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:08 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je zelf wel kan bedenken waarom hij haast had
vergeef hem , hij komt uit twente, het is net alsof je 20 jaar terug in de tijd gaat als je vanaf het westen daarheen gaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:05 schreef Provincie het volgende:
Donald Duck is zoo 1988
Hij moest snel terug anders zou z'n Mars afkoelen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:08 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je zelf wel kan bedenken waarom hij haast had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |