maar een jaar later vind je het niks meer ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:28 schreef Ridocar het volgende:
Toen ik 6 of 7 was vond ik het een gevatte opmerking.
"Beter bijdehand van bijdevoet, anders moet je bukken"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:28 schreef amvrosios het volgende:
nog een variant
heb je bijdehandjes gegeten ?
als je dan toch bezig bent , zal ik dan ff een stok pakken en m in je aars duwen ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:29 schreef Ridocar het volgende:
[..]
"Beter bijdehand van bijdevoet, anders moet je bukken"
![]()
Ja met snuggersausquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:28 schreef amvrosios het volgende:
heb je bijdehandjes gegeten ?
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:29 schreef amvrosios het volgende:
[..]
maar een 20 jaar later vind je het niks meer ?
Die vind ik wel leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef MaLo het volgende:
"Een bij heeft geen handjes, een bij heeft vleugeltjes"
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:47 schreef mr.marcus het volgende:
heb je chagrijntjes gegeten?
Ik heb hem heel vaak gehoord, en dan gaat de fun er wel afquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:47 schreef Trusten het volgende:
[..]
Die vind ik wel leukDie hoor je tenminste niet zo vaak (ik iig niet...)
nooit gehoordquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef MaLo het volgende:
"Een bij heeft geen handjes, een bij heeft vleugeltjes"
Volgens mij ben jij extreem geil op dit moment.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Fuck you! Nee lul, ik heb gewoon kutzin ja!? En luister goed..... als je nog één keer zo'n kut opmerking naar mijn persoon maakt. Plant ik mijn vuist tegen jouw neusbeentje.... capiche? Motherfucker.
Nee, extreem aan het werk.... Nog even en dan is er tijd voor geilheid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij extreem geil op dit moment.![]()
Dat is ook het probleemquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb hem heel vaak gehoord, en dan gaat de fun er wel af.
Precies! Een jongen waarmee ik vroeger om ging zei zowat iedere keer dat ik hem zag wel een keer dat een bij geen handjes had maar vleugeltjes. En hij vond het zelf iedere keer zo ongeveer de grap van de eeuwquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:12 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dat is ook het probleemik hoor hier dus vaak heb je chagrijntjes gegeten en die van beter bijdehand dan bijdevoet en degene die het zeggen vinden het zelf vaak hi-la-risch
![]()
![]()
Maja de Bij heeft wel handjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Precies! Een jongen waarmee ik vroeger om ging zei zowat iedere keer dat ik hem zag wel een keer dat een bij geen handjes had maar vleugeltjes. En hij vond het zelf iedere keer zo ongeveer de grap van de eeuw.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:26 schreef Trusten het volgende:
Wat is dat voor belachelijke vraag![]()
Heb je chagrijntjes gegeten? Heb je kortafjes gegeten?![]()
sherpquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:07 schreef ELdudeness het volgende:
Dan zou ik zeggen heb jij strond gezeten, je stinkt namelijk nogal uit je muil, en er komt ook strond uit.
<<<<<--------- Maar ook vleugeltjesquote:
En voetjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
<<<<<--------- Maar ook vleugeltjes
Of de grapjurk of - zeker als de temperatuur weer daalt - de grapjas.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:15 schreef snorfiets het volgende:
haha lolbroek aan
Nee, ik heb kankerquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:42 schreef SlimShady het volgende:
heb je last van bijdehandjes?
Maar als je om slechte grapjes van een ander lacht dan is je grapjurk meer een slijmjurk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:30 schreef Alicey het volgende:
Of de grapjurk of - zeker als de temperatuur weer daalt - de grapjas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |