Maakt dat wat uit dan dat het een bashtopic wordt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:33 schreef zarGon het volgende:
Schakel eens over naar Gmail. Hierover zeuren heeft geen nut namelijk, het wordt immer een M$ bashtopic.
En terecht, met al die (aldanniet geripte) live zooi met een hele slechte uitvoering..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:33 schreef zarGon het volgende:
Schakel eens over naar Gmail. Hierover zeuren heeft geen nut namelijk, het wordt immer een M$ bashtopic.
Bij mij werkt het namelijk prima!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Waardeloze Microsoft Mac shitzooi.![]()
M$.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:33 schreef zarGon het volgende:
En Apple heeft nooit wat gejat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:35 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En terecht, met al die (aldanniet geripte) live zooi met een hele slechte uitvoering..
De enige goeie aan/van Apple is Woz.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En Apple heeft nooit wat gejat?
Ich aug.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:49 schreef Canisfire het volgende:
Ik kan met firefox wel gewoon mijn hotmail bekijken heur.
Wat voor computer en verbinding heb je dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:49 schreef Canisfire het volgende:
Ik kan met firefox wel gewoon mijn hotmail bekijken heur.
Een zilver/grijze met adsl.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat voor computer en verbinding heb je dan?
Iemand die Steve Wozniak niet kent is een Apple product niet waard.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
http://www.woz.org/
Maar ik had er tot nu ook niet van gehoord. En dat voor een apple freak![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |