dus?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:45 schreef Frumzel het volgende:
Maar duitse TV-zenders zijn wel vrij te ontvangen via satteliet o.a. Dat kan je hier van de NL-zenders niet zeggen
Het is gewoon zwaar irritant... Als je een goede film op die manier lijkt hij gewoon slechter... Weet niet precies waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:44 schreef Athmozz het volgende:
luister dan gewoon in het duits, alsof die taal onverstaanbaar is...
In de vakantie iets doen.quote:
Zijnquote:
geen zin om met duisters in het zwembad te zitten, geen zin om naar de duitse TV te kijken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:57 schreef reospeedwagon het volgende:
Ik keek op vakantie tv omdat er helemaal niks te doen was, en ik heb geen zin om met Duitsers in een zwembad te zitten...
genauquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:48 schreef qltel het volgende:
"und der Vierter, der heißt Gesicht"
Mijn gedachten precies. TS vond het al niet leuk omdat hij naar Duitsland (quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:14 schreef deuropening het volgende:
Ga je op vakantie. En wat gaan je dan doen.... toch GEEN tv kijken. Maarja dat is gewoon hun manier van programma's uitzenden. Beetje hersenloos om daarom te zeggen dat het "kutduitsers" zijn. Pfff het is wat he, toen moest je toch nog van je luie reet komen om iets leuks te gaan doen. Poepoe HELE vakantie verpest natuurlijk.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |