Ja, de TS.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Is er een kenner op FOK! ?
Modric wordt nu ook gelinkt aan Arsenal, al zijn het voorlopig enkel geruchten. ( http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=474438&in_page_id=1779 )quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
Ben benieuwd hoe dinamo het verlies van Eduardo en Corluka kan opvangen.
Balaban is dan wel weer terug in Kroatie.
En waar gaat modric heen?
Modric?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:21 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben in FM7 met Solin Gradja (2e divisie) begonnen maar ik bakte der helemaal niets van en vertrok toen maar lekker naar de Serie B. Zit nog steeds met een Kroatie shirt waar ik een naam op moet laten bedrukken, iemand leuk idee? (niet Suker bv).
Wil je liever een topic over Partizan Beograd - NK Zrinjski ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef MahirBurekovic het volgende:
lol @ de kroatische competitie.
nee, jij?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:34 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Wil je liever een topic over Partizan Beograd - NK Zrinjski ?
http://www.youtube.com/results?search_query=luka%2Bmodricquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:24 schreef DeVinger het volgende:
Ik dacht meer aan Prso oid
Wies Modric?![]()
Prsoquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:24 schreef DeVinger het volgende:
Ik dacht meer aan Prso oid
Wies Modric?![]()
Hoeft niet, daarover gaat het hier niet. Heeft niks met de kroatische competitie te maken.quote:
enkele tips:quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:21 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben in FM7 met Solin Gradja (2e divisie) begonnen maar ik bakte der helemaal niets van en vertrok toen maar lekker naar de Serie B. Zit nog steeds met een Kroatie shirt waar ik een naam op moet laten bedrukken, iemand leuk idee? (niet Suker bv).
Mijn eigen competitietje is de eredivisie. Daar zijn genoeg topics over.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:37 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Hoeft niet, daarover gaat het hier niet. Heeft niks met de kroatische competitie te maken.
Maar als je zeurt over kroatische competitie mag je ook zelf eens over je eigen competitietje iets komen vertellen.
Alle, het hoeft niet hoor, zo interessant lijkt het me ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |