abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:42:00 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_201461
Ikke niet begrijpen, met z'n hoevelen zitten ze er nou met de Kerst?? 1,2 of misschien nog wel 3. Zal me een feest worden Flink blijven wegstemmen, dan kan je nml. nog beter een bank beroven, dat levert meer op en als je gepakt wordt, heb je in iedergeval gezelschap met de feestdagen Toch?
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_201462
Mona hoopt dat zij als enige over zal blijven en in haar eentje de Kerst mag doorbrengen in het huis. Voor de kijkers thuis is zij reeds een Kerst-special aan het voorbereiden met deuntjes als..

"Ik zit hier in mijn eentje Kerst te vieren".
"Rudie, the rednosed Brabander".

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:55:00 #3
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_201463
Misschien komt Rolf X. dan ook nog wel ff langs voor een 'White christmas' :
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_201464
Kunnen ze samen de boom oproken...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 00:19:00 #5
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_201465
En na teveel champagne een pilletje nemen.
Ook de kalkoen gevuld met 'Magic Mushrooms'zal hen zeer doen bekomen , om van de Christmas(space)cake maar niet te spreken.
pi_201466
Wat dacht je van een lekkere pakkerd onder de mistletoe?
En dan als knaller om het nieuwe jaar in te luiden een portie vuurwerk onder de dekens....

Rolf X-MAS Wouters, daar staat die X natuurlijk voor!

zaterdag 16 oktober 1999 @ 00:41:00 #7
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_201467
Nu moet je toch echt niet met misselijkmakende gedachtes komen, ik zit hier net te genieten van m'n 'old No.7'. En BTW denk je 'ns in wat voor een impact het zal hebben op alle tere kinderzieltjes als ze dat soort vulgaire fetishismen per ongeluk op de streams gooien . Dan staan de telefoons bij de hulpstichtingen weer roodgloeiend......en dat met de Kerst, dan zijn er toch al zo weinig vrijwilligers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')