Je doet het zelf ook in dit topic, dus niet zeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Iemand via fok denken te leren kennen
Ik beweer niemand te kennen, ik kan ze echter wel een beetje inschatten omdat ik (helaas) ooit enkele jaren een ICT-opleiding gevolgd heb en ik de nerd-kenmerken er zo tussenuit pik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook in dit topic, dus niet zeuren.
Gelul, je TopicStart bestaat alleen maar uit dingen die hier op fok gebeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik beweer niemand te kennen, ik kan ze echter wel een beetje inschatten omdat ik (helaas) ooit enkele jaren een ICT-opleiding gevolgd heb en ik de nerd-kenmerken er zo tussenuit pik.
nah, opzich heeft ie wel gelijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gelul, je TopicStart bestaat alleen maar uit dingen die hier op fok gebeuren.
Op basis daarvan vind jij alto's kut.
Dus wie kent er nou wie via fok?
Niet op basis daarvan hoor, kom in het echt ook nog wel eens zo'n figuur tegen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gelul, je TopicStart bestaat alleen maar uit dingen die hier op fok gebeuren.
Op basis daarvan vind jij alto's kut.
Dus wie kent er nou wie via fok?
En waarom trekken figuren als jij nooit hun bek in het echt open eigenlijk?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet op basis daarvan hoor, kom in het echt ook nog wel eens zo'n figuur tegen.
Ik vind mensen die iets juist niet doen omdat iedereen het doet nog triester dan mensen die iets doen omdat iedereen het doet (wat een zin). Get your own style.
Dat komt omdat we jullie nauwelijks tegenkomen in het echt, aangezien jullie overdag in een doodskist slapen en s'avonds alleen in vage kroegen te vinden zijn waar een normaal mens niet in de buurt wil komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
En waarom trekken figuren als jij nooit hun bek in het echt open eigenlijk?
Op fok word ik vaak van alle kanten belaagd door je matties, maar in het echt heeft er nog nooit iemand commentaar durven leveren.
What is up with that?
Definieer normaal?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we jullie nauwelijks tegenkomen in het echt, aangezien jullie overdag in een doodskist slapen en s'avonds alleen in vage kroegen te vinden zijn waar een normaal mens niet in de buurt wil komen.
OF je zegt gewoon dat je te bang bent om een smeer op je smoel te krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we jullie nauwelijks tegenkomen in het echt, aangezien jullie overdag in een doodskist slapen en s'avonds alleen in vage kroegen te vinden zijn waar een normaal mens niet in de buurt wil komen.
Naja ik denk soms ook wel eens, een beetje uiterlijke verzorging kan geen kwaad. Maar waarom zou ik een wild vreemde daarop aanspreken, vind ik nogal onbeleefd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:10 schreef McKillem het volgende:
[..]
OF je zegt gewoon dat je te bang bent om een smeer op je smoel te krijgen.
En idd zoals bovenstaande, Defineer normaal.
Als een net iets te dikke dolce en gabbana dragende skihut-anton-bier zuiper die elke zondag naar de kerk gaat onder normaal valt is normaal een discutabel iets.
Iedereen in hun waarde laten is voor sommige mensen heul moeilijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:13 schreef netnord het volgende:
[..]
Naja ik denk soms ook wel eens, een beetje uiterlijke verzorging kan geen kwaad. Maar waarom zou ik een wild vreemde daarop aanspreken, vind ik nogal onbeleefd.
Dan zijn we het juist eens, want mijn topic is geopend n.a.v. veel zeikerige fokkers hier die iedereen die niet alternatief is aanvallen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Iedereen in hun waarde laten is voor sommige mensen heul moeilijk.
En jij bent beter door nu een tegenaanval te stichten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan zijn we het juist eens, want mijn topic is geopend n.a.v. veel zeikerige fokkers hier die iedereen die niet alternatief is aanvallen.
Alles wat zichzelf is en niet stoer alternatief gaat lopen doen omdat hij/zij uitgekotst wordt.quote:
Omdat ik het niet uit kan staan dat sukkeltjes die in het echt nergens bijhoren op internet de stoere jongen uit gaan lopen hangen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
En jij bent beter door nu een tegenaanval te stichten?![]()
Je doet precies hetzelfde lieverd.
En wat nou als die mensen nou eenmaal anders of alternatiever dan anderen zijn; moeten ze zich dan anders voordoen, omdat ze anders afwijken van de norm?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alles wat zichzelf is en niet stoer alternatief gaat lopen doen omdat hij/zij uitgekotst wordt.
Ben ooit in een alto tent geweest, gewoon om eens te kijken. De mensen zagen er vreemd uit, maar binnen no time kreeg ik een pils. Toen waren de vooroordelen even 5 minuten weggenomen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
En waarom trekken figuren als jij nooit hun bek in het echt open eigenlijk?
Op fok word ik vaak van alle kanten belaagd door je matties, maar in het echt heeft er nog nooit iemand commentaar durven leveren.
What is up with that?
Nagenoeg iedereen doet zich anders voor dan hij/zij is. Ook 'normale' mensen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alles wat zichzelf is en niet stoer alternatief gaat lopen doen omdat hij/zij uitgekotst wordt.
Daar heb je gelijk in, alleen sommige mensen overdrijven het veels te veel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nagenoeg iedereen doet zich anders voor dan hij/zij is. Ook 'normale' mensen.
Eens met een feyenoorderquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Van die sukkels die klagen over :
- Voetbal
- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen)
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen)
- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
En vele andere dingen.
Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn, de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen.Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.
Klacht :
Nerds/alto's
En jij doet nu niet precies hetzelfde?:)quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet uit kan staan dat sukkeltjes die in het echt nergens bijhoren op internet de stoere jongen uit gaan lopen hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |