FEYENOORD ROTTERDAMquote:
niks mis mee, alleen de mensen die het luisteren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:29 schreef Batsnek het volgende:
WTF is er nou weer mis met metal en rock?![]()
o dus rock mag er zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
niks mis mee, alleen de mensen die het luisteren.
Op Fok! een topic openen over andere mensen die nerds zouden zijn is tof, jeweetsquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:39 schreef Batsnek het volgende:
Nou wat is daar mis mee; zij zijn verantwoordelijk voor het broeikaseffect en het dopinggebruik in de tour de france ofzo? Wat is je probleem?
21quote:Op zondag 12 augustus 2007 05:36 schreef Agiath het volgende:
TS denkt denk ik ook dat iedereen hier 16 tot 18 jaar oud is.
Dat is wel het probleem
G-starquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef Dibble het volgende:
Ik ben geen rocker ofsow maar een Stylow turkje.En klagen over Bjorn Borg doe ik idd omdat al die paupers dat kopen terwijl ze op de bank roodstaan.Klacht onterecht.
Kampsjaak
Oja nu je toch op merken geilt. Kijk even naar mijn G-Star jas die ik momenteel te koop heb staan in V&AJaha die is toch wel wat duurder dan de gemiddelde bjorn borg prut
![]()
Dat is subjectiefquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.
Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:06 schreef Batsnek het volgende:
Ik geloof dat TS de gene is die wereldvreemd is, met z'n verknipte denkpatronen.
dat is dan objectief, een feit dus !quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.
Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn
Ik ken je verder niet; dus op basis van jou kortizchtige replies op dit internetforumpje schets ik een beeld van jequote:Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Vriend, dat jij nou niet verder kijkt dat een internetforumpje...
batsnek, je avatar is broke downquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Batsnek het volgende:
Niet echt een positief beeld, hè.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet; dus op basis van jou kortizchtige replies op dit internetforumpje schets ik een beeld van je![]()
Iemand via fok denken te leren kennenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet; dus op basis van jou kortizchtige replies op dit internetforumpje schets ik een beeld van je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |