abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52293498
Nerds die denken dat ze hip zijn !
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:26:18 #77
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:26:46 #78
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52293647
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef Zuen het volgende:

[..]

Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is. Als jij een telefoon gaat kopen die bijna niemand heeft zal de kwaliteit hoogstwaarschijnlijk ook minder zijn en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijn
Mwoah, moet je niet blindelings van uit gaan natuurlijk. Maar in veel gevallen klopt dit wel ja.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:29:07 #79
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_52293708
Heb respect voor ieder zijn voorkeur.

Feyenoord
pi_52293778
Feyexieden
pi_52293983
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Agiath het volgende:
En daarom gebruik ik hier zovaak
Wat gebruik je precies?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:42:22 #82
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52294044
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:40 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Wat gebruik je precies?

feli met de Johan Fruit-schaal
pi_52294186
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Van die sukkels die klagen over :

- Voetbal
Geinige sport... als je het tenminste op de mocro straatschoffies/zaalvoetbal/scorpion KO manier doet ja. Dat regionaal zaterdag amateurs 5de klasse en lager gebeuren is idd om te huilen: grote bekken, weinig inhoud, liters bier, en popiejopie naaapgedrag... neuh dank je feestelijk.
quote:
- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen )
Alsof de nieuwste collectie van armani/g-star/bikkemberg allemaal zaligmakend is . Durf eens te varieren
quote:
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
Ga eens naar de Stulp: you'll be surprized.
quote:
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
nou excuuuse me dat ik er dan maar niet meer "bijhoor" omdat ik die vetste nieuwste hardtrance CD nog niet heb. That having said: gangstarap, haardcore-terror, en brulboei-gitaarrapeherrie kan me ook gestolen worden. Geef mij maar iets met eeuwigheidswaarde: queen - we will rock you oid.
quote:
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen )
Het niveau van Hyves en consorten IS ook bedroevend laag: BrEeZaH&PiMp-"kul"tuur to the max
quote:
- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
niet gelijk rommel nee, maar voor hetzelfde geld heb je veel meer "iRiver", en knal daar voor de gein eens Rockbox op
quote:
En vele andere dingen.

Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn,
Ik lust wel een biertje hoor; een lekker kouwe Hertog Jan , dus Check!!
quote:
de hele nacht door zitten te fokken,
erhm, nope.
quote:
van metal en rock houden,
zit naar verhouding veel goeie muziek tussen (u2, aerosmith, deep purple, pink floyd, dream theater, metallica, RHCP etc etc) dus check!!
quote:
geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen.
Tsja, als je zaterdags in en om het huis of ergens anders moet klussen doe je dat niet in je nieuwste Dolce&Gabana outfit, dus soms check!!
quote:
Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo.
als ik soms hoe ABnormaal, bekrompen en hypocriet deze zgn. "normale" mensen zich gedragenvind ik het niet gek dat slimmere mensen zich niet als willoze zombies aan die zielige "standaarden" willen conformeren, dus deels check!!
quote:
In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.
Het moet een klein wereldje zijn waar jij in leeft.
quote:
Klacht :

Nerds/alto's
modeflikkertjes die braafjes in de pas lopen
pi_52294195
quote:

- Voetbal
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen )

En vele andere dingen.

Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn, de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen. Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.

Klacht :

Nerds/alto's
holy crap ik ben bijna een nerd/alto

alleen ik loop er niet bij als een zwerver kondig ook niet dat ik bier drink(vind ik ranzig)
heb geen problemen met sensation(vind het gewoon minder mooie muziek dan metal/hip hop)
ik loop ook niet te huilen om hyves heb ik ook alleen voor andere redenen dan ze wouden(breezersletjes flamen op hyves FTW)
pi_52295782
quote:

- Voetbal
Voetbal is vermakelijk, maar het komt met zoveel nadelen. Elke hooligan is er een
quote:
sinds wanneer weten nerds ook maar iets over kleding? ik moet nb in eerste instantie aan tennis denken, maakt me een veel ergere nerd denk ik trouwens
quote:
Niks mis met uitgaansvolk, wel met kansloos uitgaansvolk. Mensen die niks beters te doen hebben dan zichzelf 's avonds klem zuipen terwijl ze tegen andere dronke mensen oprijden Als mij dat een nerd maakt, graag.
quote:
Veel commerciële muziek van tegenwoordig is dan ook rotzooi. Als je bedenkt wat populair gemaakt wordt door de maatschappij, bagger als Gordon en Hazes. Gaat niks boven goede bands als Metallica (de oude stijl) of U2 (oude stijl).
quote:
Als je vrienden hebt, waarom in godsnaam moet je dan als een breezahslet op internet dat verkondigen. Ga buiten spelen.
quote:
Niks mis met iPods, heb er zelf lang een gehad, maar het kan beter en goedkoper.
quote:
En vele andere dingen.

Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn,
de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen. Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.

Klacht :

Nerds/alto's
Dus omdat mensen er andere denkbeelden en voorkeuren op na houden moeten ze maar oprotten? Jij mag hier toch ook fijn je klacht kwijt?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_52295949
Haha geweldig topic dat
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_52296320
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:03 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

En de betere mensen onder ons naar Gregor Salto
http://www.youtube.com/watch?v=ny-mqZ9XJ7M

OMG, en jij durft metal af te kraken?

Enige wat ik hoor is een uber irritant beat en yo yo!
En als hij wel wat zegt maakt hij zich niet fatsoenlijk verstaanbaar.

Denk dat je het met die kut-muziek nog niet eens tegen jumpstyle kan opnemen.
pi_52296456
quote:

- Voetbal

En vele andere dingen.

Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn, de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen. Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.

Klacht :

Nerds/alto's
jij bent hier degene die zeikt over andere mensen.
als er geen alto´s en andere subculturen zijn dan is iedereen hetzelfde, nee dat is leuk! :S
laat ons gewoon onze muziek/kleding stijl hebben.
moeten we allemaal maar met de hype van het moment meedoen, moet iedereen op jou lijken? NEE
okedoei.
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:17:42 #89
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52296538
Ik ben geen rocker ofsow maar een Stylow turkje.En klagen over Bjorn Borg doe ik idd omdat al die paupers dat kopen terwijl ze op de bank roodstaan.Klacht onterecht.

Kampsjaak

Oja nu je toch op merken geilt. Kijk even naar mijn G-Star jas die ik momenteel te koop heb staan in V&A Jaha die is toch wel wat duurder dan de gemiddelde bjorn borg prut
*Hosselcopter*
pi_52299669
godverdomme het is weer een kankertopic geworden

stelletje rampdebielen, wat kan mij het verkankerstralen dat empirio armani meer merkjes op hun kleding hebben als de andere, en dat je liever je lul in de oven legt dan hem in merktextiel dumpt, stelletje flikkers

[ Bericht 1% gewijzigd door Agiath op 12-08-2007 05:34:13 ]
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52299691
TS denkt denk ik ook dat iedereen hier 16 tot 18 jaar oud is.

Dat is wel het probleem
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52299903
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Nerdjes dragen HEMA-onderbroeken en kleren van de C&A
BOEREN OOK!

En bij de c&a heb je af en toe best leuke shirt tegenwoordig hoor
  zondag 12 augustus 2007 @ 08:19:13 #93
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52299925
*Hosselcopter*
pi_52299957
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef Zuen het volgende:
Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is.
Dat zegt enkel dat hij in een goedkope promo gestaan heeft, meer niet. Kijk naar de hoeveelheid verkochte acers. Goedkoop zijn is genoeg om te verkopen.
quote:
en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijn
Dan kopen we gewoon een andere en gaat die in 2dehands Verder lijkt het me niet dat je met een Samsung / SE een kutmobiel koopt omdat het een ander model is dan gangbaar hoor.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52300011
quote:
Veel commerciële muziek van tegenwoordig is dan ook rotzooi. Als je bedenkt wat populair gemaakt wordt door de maatschappij, bagger als Gordon en Hazes. Gaat niks boven goede bands als Metallica (de oude stijl) of U2 (oude stijl).
Kom op Hazes is gewoon een soort held, dat je Gordon kut vindt dat snap ik maar Hazes?!
zakelijk
pi_52300164
iPod is ook gewoon kut
  zondag 12 augustus 2007 @ 09:48:32 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_52300309
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 08:51 schreef Zuen het volgende:

[..]

Kom op Hazes is gewoon een soort held, dat je Gordon kut vindt dat snap ik maar Hazes?!
You must be kidding me.

Waarom is hij eigenlijk een held?

Gregor Salto.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 12 augustus 2007 @ 09:59:16 #98
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_52300389
quote:

- Voetbal

En vele andere dingen.

Klacht :

Nerds/alto's
Werd je weer es afgezeken?? pauper.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:02:32 #99
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_52300432
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:32 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

1000 maal minder triest dan die clubjes hier die elk weekend de hele nacht op fok zitten.
Die mensen die op Fok zitten, hebben dus gewoon wat nuttigers te doen met hun leven dan op Hyves te gaan zitten.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_52300988
idd, cool doen bij vreemden is een stuk beter dan met vrienden hyven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')