De arme. Rijke nerds gaan voor G-star.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nerdjes dragen HEMA-onderbroeken en kleren van de C&A
Ik draag overigens zelf geen eens G-star, maar om nou te zeggen dat het voor nerds isquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef Syheriat het volgende:
[..]
De arme. Rijke nerds gaan voor G-star.De naam alleen al, g-star/g-plek/g-spot. Ik leg nog liever m'n lul in de oven dan dat ik zoiets draag.
Ik vind G-star ook minder voor nerds zijn, het imago daarvan vind ik iets te ruig nog.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik draag overigens zelf geen eens G-star, maar om nou te zeggen dat het voor nerds is![]()
Één buik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:35 schreef miodzio het volgende:
Ja, echt stom dat ik geen hyves heb. Geweldige site, niet lelijk, nooit sloom, en al je contactpersonen worden niet per mail lastiggevallen.
Je andere punten zijn zo retarded dat ik er niet eens op in ga.
Jeetje dat je zo anti kunt zijn is zeker tegenwoordig ook een hyves.... ehhh hypequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef Syheriat het volgende:
[..]
De arme. Rijke nerds gaan voor G-star.De naam alleen al, g-star/g-plek/g-spot. Ik leg nog liever m'n lul in de oven dan dat ik zoiets draag.
er zijn nog mensen die expliciet tegen bepaalde merken zijn hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:32 schreef Rekkie het volgende:
Jeetje dat je zo anti kunt zijn is zeker tegenwoordig ook een hyves.... ehhh hype
Tuurlijk, maar waarom ze dat met kotssmiley en expliciet moeten melden is mij een groot vraagteken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
er zijn nog mensen die expliciet tegen bepaalde merken zijn hoor.
Zo ga ik nooit met een Golfje / Ibiza rijden, zal ik nooit een G-star dragen, zal ik nooit bjorn bjorg gerief aandoen, nooit iets van apple kopen...
Een golf of een ibiza is toch een stereotype petjesbak, en daarmee wil ik niet geassocieerd worden...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:34 schreef Rekkie het volgende:
zonder dat men weet wat het is, hoe het voelt rijdt of wat dan ook
Ja sorry kan niet anders zeggen dan dat ik het zeer kortzichtig vind en dat ik het gelukkig zeer oneens met je ben. Ondanks dat ik geen Golf of Ibiza rijd (oh wacht toch wel ik rijd een Golf Plusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Een golf of een ibiza is toch een stereotype petjesbak, en daarmee wil ik niet geassocieerd worden...
Apple producten moet ik principieel niet hebben omdat de apple fanboy's een publiek zijn dat ik véél te arrogant vind door overal te komen promoten dat hun apple beter is. Als wij blij zijn met ons microsoftbakje moeten ze dat accepteren en niet blijven doordrammen.
Het gaat er mij niet om dat het eventueel beter / slechter is, het gaat er hem om dat ik niet met het beeld van de stereotype gebruiker geconfronteerd wil worden. Zelfs al zou een evenwaardig product van een ander merk duurder zijn, dan betaal ik nog liever meer voor een ander product.
Mij ook niet hoor, maar ik wil gewoon nooit wat anderen al teveel hebben. Als ik een GSM koop zal ik ook altijd kijken naar wat weinig verkoopt. modellen zoals een SE K750i moet ik sowieso niet hebben, aangezien iedereen dat heeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:44 schreef Rekkie het volgende:
Wat anderen denken interesseert met totaal niet.
Dat interesseert me dus ook niet... ik wil gewoon zoveel mogelijk waar voor me geld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor, maar ik wil gewoon nooit wat anderen al teveel hebben. Als ik een GSM koop zal ik ook altijd kijken naar wat weinig verkoopt. modellen zoals een SE K750i moet ik sowieso niet hebben, aangezien iedereen dat heeft![]()
Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is. Als jij een telefoon gaat kopen die bijna niemand heeft zal de kwaliteit hoogstwaarschijnlijk ook minder zijn en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor, maar ik wil gewoon nooit wat anderen al teveel hebben. Als ik een GSM koop zal ik ook altijd kijken naar wat weinig verkoopt. modellen zoals een SE K750i moet ik sowieso niet hebben, aangezien iedereen dat heeft![]()
En de betere mensen onder ons naar Gregor Saltoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:24 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Nerds luisteren natuurlijk naar Gregor Alto.
Nee, mensen kunnen niet voor zichzelf denken en apen elkaar na, heeft niks met kwaliteit te maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef Zuen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is. Als jij een telefoon gaat kopen die bijna niemand heeft zal de kwaliteit hoogstwaarschijnlijk ook minder zijn en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |