abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52289375
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:25 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Nerdjes dragen HEMA-onderbroeken en kleren van de C&A
De arme. Rijke nerds gaan voor G-star. De naam alleen al, g-star/g-plek/g-spot. Ik leg nog liever m'n lul in de oven dan dat ik zoiets draag.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:32:26 #52
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_52289465
Merkwaardig, ik loop in roze Bjorn Bjorg t-shirts, ga uit naar foute en minder foute discotheken en kroegen en luister potjandikkeme op mijn Ipod ook nog eens naar commerciele muziek.. Maar toch heb ik, in het dagelijks leven, van al die haat tegen mij nog nooit wat mogen merken.

Als dat 'alto' tuig lekker binnen blijft zitten, WoW speelt, en met koptelefoon op naar hun geschreeuw luistert mogen ze wat mij betreft zoveel mogelijk door blijven miepen als ze maar willen. Het boeit toch niet
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_52289542
Ja, echt stom dat ik geen hyves heb. Geweldige site, niet lelijk, nooit sloom, en al je contactpersonen worden niet per mail lastiggevallen.

Je andere punten zijn zo retarded dat ik er niet eens op in ga.
---
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:37:22 #54
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52289579
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef Syheriat het volgende:

[..]

De arme. Rijke nerds gaan voor G-star. De naam alleen al, g-star/g-plek/g-spot. Ik leg nog liever m'n lul in de oven dan dat ik zoiets draag.
Ik draag overigens zelf geen eens G-star, maar om nou te zeggen dat het voor nerds is
  Moderator zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:38:54 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52289626
Alleen Ipod is kut.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52289675
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:37 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik draag overigens zelf geen eens G-star, maar om nou te zeggen dat het voor nerds is
Ik vind G-star ook minder voor nerds zijn, het imago daarvan vind ik iets te ruig nog.
(zelf moet ik ook geen G-star hebben, die broeken worden verkocht als ze al versleten zijn.)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52289941
ben het in best veel dingen eens , maakt mij dat een nerd ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_52290406
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:35 schreef miodzio het volgende:
Ja, echt stom dat ik geen hyves heb. Geweldige site, niet lelijk, nooit sloom, en al je contactpersonen worden niet per mail lastiggevallen.

Je andere punten zijn zo retarded dat ik er niet eens op in ga.
Één buik.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:16:55 #59
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52290505
Ik draag wel G star, en hier op fok doet dat niemand, omdat ze er óf miezerig uitzien, óf een bierpens hebben en geen goed lijf.
pi_52290591
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Één buik.
Twéé handen.
---
pi_52290594
Voetbal:
Björn Borg: Draag het zelf niet maar ik vind wel dat het stijlvolle kleding is
Uitgaan: Is normaal
'Commerciele muziek': Ik luister zowel bekende als onbekende muziek, boeie of het commercieel is of niet
Hyves: Heb ik natuurlijk!!
Ipod: Heb ik ook en ben er erg tevreden over
zakelijk
pi_52290836
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:28 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Jeetje dat je zo anti kunt zijn is zeker tegenwoordig ook een hyves.... ehhh hype
pi_52290866
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:32 schreef Rekkie het volgende:

Jeetje dat je zo anti kunt zijn is zeker tegenwoordig ook een hyves.... ehhh hype
er zijn nog mensen die expliciet tegen bepaalde merken zijn hoor.

Zo ga ik nooit met een Golfje / Ibiza rijden, zal ik nooit een G-star dragen, zal ik nooit bjorn bjorg gerief aandoen, nooit iets van apple kopen...
pi_52290898
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:33 schreef Athmozz het volgende:

[..]

er zijn nog mensen die expliciet tegen bepaalde merken zijn hoor.

Zo ga ik nooit met een Golfje / Ibiza rijden, zal ik nooit een G-star dragen, zal ik nooit bjorn bjorg gerief aandoen, nooit iets van apple kopen...
Tuurlijk, maar waarom ze dat met kotssmiley en expliciet moeten melden is mij een groot vraagteken.

Ik snap sowieso niet waarom je ergens expliciet op tegen bent, zonder dat men weet wat het is, hoe het voelt rijdt of wat dan ook
pi_52291006
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:34 schreef Rekkie het volgende:
zonder dat men weet wat het is, hoe het voelt rijdt of wat dan ook
Een golf of een ibiza is toch een stereotype petjesbak, en daarmee wil ik niet geassocieerd worden...

Apple producten moet ik principieel niet hebben omdat de apple fanboy's een publiek zijn dat ik véél te arrogant vind door overal te komen promoten dat hun apple beter is. Als wij blij zijn met ons microsoftbakje moeten ze dat accepteren en niet blijven doordrammen.

Het gaat er mij niet om dat het eventueel beter / slechter is, het gaat er hem om dat ik niet met het beeld van de stereotype gebruiker geconfronteerd wil worden. Zelfs al zou een evenwaardig product van een ander merk duurder zijn, dan betaal ik nog liever meer voor een ander product.
pi_52291069
O god, weer zo'n topic.
Wel enig idee hoe je nu zelf overkomt?
0 topics op naam. 14.gif
pi_52291089
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Een golf of een ibiza is toch een stereotype petjesbak, en daarmee wil ik niet geassocieerd worden...

Apple producten moet ik principieel niet hebben omdat de apple fanboy's een publiek zijn dat ik véél te arrogant vind door overal te komen promoten dat hun apple beter is. Als wij blij zijn met ons microsoftbakje moeten ze dat accepteren en niet blijven doordrammen.

Het gaat er mij niet om dat het eventueel beter / slechter is, het gaat er hem om dat ik niet met het beeld van de stereotype gebruiker geconfronteerd wil worden. Zelfs al zou een evenwaardig product van een ander merk duurder zijn, dan betaal ik nog liever meer voor een ander product.
Ja sorry kan niet anders zeggen dan dat ik het zeer kortzichtig vind en dat ik het gelukkig zeer oneens met je ben. Ondanks dat ik geen Golf of Ibiza rijd (oh wacht toch wel ik rijd een Golf Plus ), geen Ipod heb en dat het geschetste beeld mij een biet zou zijn... ik ben daar geheel niet vatbaar voor.

Wat anderen denken interesseert met totaal niet.
pi_52291126
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:44 schreef Rekkie het volgende:
Wat anderen denken interesseert met totaal niet.
Mij ook niet hoor, maar ik wil gewoon nooit wat anderen al teveel hebben. Als ik een GSM koop zal ik ook altijd kijken naar wat weinig verkoopt. modellen zoals een SE K750i moet ik sowieso niet hebben, aangezien iedereen dat heeft
pi_52291196
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Mij ook niet hoor, maar ik wil gewoon nooit wat anderen al teveel hebben. Als ik een GSM koop zal ik ook altijd kijken naar wat weinig verkoopt. modellen zoals een SE K750i moet ik sowieso niet hebben, aangezien iedereen dat heeft
Dat interesseert me dus ook niet... ik wil gewoon zoveel mogelijk waar voor me geld.

Ik heb een mobiel die 250 van mijn collega's ook hebben en 95% van de zakelijke klanten schat ik zo.
Big deal... hij functioneert uitstekend en dat is hetgeen mij interesseert
pi_52291952
Nerds luisteren natuurlijk naar Gregor Alto.
pi_52292257
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is. Als jij een telefoon gaat kopen die bijna niemand heeft zal de kwaliteit hoogstwaarschijnlijk ook minder zijn en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijn
zakelijk
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:03:31 #72
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52293040
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:24 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Nerds luisteren natuurlijk naar Gregor Alto.
En de betere mensen onder ons naar Gregor Salto
pi_52293199
Ik heb een hekel aan al die verkapte homo's die mijn straatbeeld vervuilen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_52293231
Voetbal
Alto's
Mensen die Trance luisteren en denken dat ze verstand van Muziek hebben
Metal
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_52293273
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef Zuen het volgende:

[..]

Waarom denk je dat veel mensen een bepaalde telefoon hebben, zegt volgens mij genoeg over dat de kwaliteit gewoon beter is. Als jij een telefoon gaat kopen die bijna niemand heeft zal de kwaliteit hoogstwaarschijnlijk ook minder zijn en dan ben je misschien alsnog de sjaak omdat je een kutmobiel gekocht hebt alleen omdat je anders wilt zijn
Nee, mensen kunnen niet voor zichzelf denken en apen elkaar na, heeft niks met kwaliteit te maken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')