O deze ook hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:07 schreef Tommmm het volgende:
over dat alle topics die ik maak zuigen...al mijn topics krijgen een slotje-.-
Mensen die een topic niet snappen en in plaats van klagen over een veelvoorkomende klacht zelf maar over flauwekul beginnen te klagen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:09 schreef mrPanerai het volgende:
mensen die gelijk zelf gaan antwoorden op hun openingspost ipv. alles gelijk te vermelden of ff te editen
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:13 schreef DemonRage het volgende:
Kuttopic
Standaardklacht... maar wel van toepassing.
Ik vroeg me eigenlijk af waarom je tegen mij zegt dat ik een leven moet zoeken terwijl jij ook binnenzit achter je computertje en net zo goed het internet vervuilt. Toen zag ik je geboortedatum en besefte ik dat buitenspeeltijd al voorbij is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:29 schreef lennart12 het volgende:
en om een beetje in jouw stijl te blijven, hier een 2e post er meteen achteraan:
zoek een leven
Wat ik hieruit opmaak, is dat je jezelf bij nader inzien inderdaad een enorme nerd vindt? Want dan heb je een juist beeld van jezelf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:40 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af waarom je tegen mij zegt dat ik een leven moet zoeken terwijl jij ook binnenzit achter je computertje en net zo goed het internet vervuilt. Toen zag ik je geboortedatum en besefte ik dat buitenspeeltijd al voorbij is.
Je hebt een interpretatieprobleem. En je had allang in bed moeten liggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:48 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Wat ik hieruit opmaak, is dat je jezelf bij nader inzien inderdaad een enorme nerd vindt? Want dan heb je een juist beeld van jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |