Dat is idd wat ik momenteel aan het doen ben op de website van conrad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef immortalsean het volgende:
koop trouwens een goedkoop UPS'je ... kan je gewoon ff door blijven spelen.
Behoorlijk irritant iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:55 schreef Tommmm het volgende:
jezus je word tog nie goed van dat soort mensen?
Dat snap ik ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het hoeft niet in te houden dat ie die wachmachie kapot is hoor, kan ook zijn dat ie ergens teveel stroom "lekt".
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:51 schreef McKillem het volgende:
Zit ik hier nietsvermoedend achter mijn pc, klapt in 1 keer stroom er achter weg. Ik hoor boven (nieuwe buren) allemaal gerommel dus ik wachtte even voordat ik mijn pc weer aandrukte. (gezien mijn pc niet bepaald low-budget is en stoomuitvallen niet leuk zijn voor de hardeschijven)
Het stroom vloog er nog zeker 5 keer uit erna.
Na de tigste keer werd het irritant en liep ik zelf maar even naar de meterkast, blijkt het dat de aardlek er steeds uit schiet.
Proberen jullie iets aan te sluiten? Ja een wasmachiene.
Mensen die het niet snappen dat het apperaat kapot is als de aardlek er bij aansluiting steeds uit vliegt.
"ja maar hij heeft het altijd gedaan"
Tja, alles gaat een keer kapot.
Waarom? Met een standaardpc'tje waar 1 schijfje van 200 gig in zit ga ik me ook niet inhouden hoor, die kosten toch niets meer. Ik heb zelf ook voor bijna 1000¤ aan harde schijven in mijn pc hangen, en dan ga je toch wel net iets voorzichtiger omspringen ermee.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Waarom? Met een standaardpc'tje waar 1 schijfje van 200 gig in zit ga ik me ook niet inhouden hoor, die kosten toch niets meer. Ik heb zelf ook voor bijna 1000¤ aan harde schijven in mijn pc hangen, en dan ga je toch wel net iets voorzichtiger omspringen ermee.
Ik heb er zelfs een apparte diff & zekering voor zitten; als de rest uitvalt dan valt mijn pc'tje niet uit![]()
Maar je nam wel de moeite om de hele OP te quoten en te reageren?quote:
gewoon een UPS ertussen (zoals wat ik heb)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Waarom? Met een standaardpc'tje waar 1 schijfje van 200 gig in zit ga ik me ook niet inhouden hoor, die kosten toch niets meer. Ik heb zelf ook voor bijna 1000¤ aan harde schijven in mijn pc hangen, en dan ga je toch wel net iets voorzichtiger omspringen ermee.
Ik heb er zelfs een apparte diff & zekering voor zitten; als de rest uitvalt dan valt mijn pc'tje niet uit![]()
ik verlies hier zowat 1x stroom per 2 jaar. Daarvoor ga ik echt geen UPS zettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:33 schreef Elixabete het volgende:
[..]
gewoon een UPS ertussen (zoals wat ik heb)
Hier valt ook nooit de stroom uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:34 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik verlies hier zowat 1x stroom per 2 jaar. Daarvoor ga ik echt geen UPS zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |