abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:35:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_201454
Daar zijn we weer. Beetje laat de video gekeken, vandaar de wat late reactie. Erg genoten van de 20.00 uur aflevering van gisteren en die van vandaag. Ik vind die donderdaguitzending een ramp. Welke gek heeft dat bedacht? Alsof je de rechten op Wimbledon hebt en tijdens de finale een interview met een ballenjongen gaat uitzenden. Volkomen overbodige interviews met op de rand van zwakzinnigheid balancerende aangetrouwde familie enz. enz. (Is het jullie opgevallen dat je voor participatie in een fanclub van of Willem of van Ruud of autistisch moet zijn of een Klein Gebrek Geen Bezwaar moet hebben. Een stoet van behorrelvoete en volledig uit mee-eters bestaande medemensen zal de komende maanden nog aan ons voorbijtrekken. Allemaal verre neven van, ooit zien lopen in een weiland, achter haar gestaan in de supermarkt etc. De bewoners beginnen zich ook al helemaal naar die uitzending te gedragen, Zijn net iets gevatter, iets mooier opgemaakt, iets verstilt kijkender dan normaal. Ik heb me wel buitenmatig geërgerd aan het opnemen van die absurde single. Dat vind ik een voortwoekerend kwaad, het idee dat, in navolging van het immens populaire fenomeen "Iedereen kan schilderen" (kleur de hokjes en als bij toverslag zal De Slag Bij Blauwbrug verschijnen. Verras uw vrienden!) opeens ook iedereen muziek moet kunnen maken. De terreur van het eenmans-orkest. U kent ze wel, die geluidshobbyisten die in het weekeinde met een volledig op de automatische piloot lopend keyboard vriend en kennissen verbazen. "Hoor. dit is het geluid van een Zwitserse Koebel, de sample dan"
Zoiets vond ik gisteren ook gebeuren. Dat je aan deze waanzin meedoet, dat vind ik al tot daar aan toe. Maar dan ook nog tijdens het opnemen van deze dwangarbeid helemaal de sfeer van The Making Of… gaan staan uitstralen, dat is te erg. Dan vind ik Frans Bauer wel weer helemaal de goede spirit hebben. Die spaart nog steeds, met het succes in Duitsland er ook nog bij, voor een badkamer voor zijn ouders. Frans slaapt en huilt gewoon nog achter in de caravan. "Frans, eten" Niets geen romantiek.
Erg mooi ingezongen overigens, vooral door Mona, die dacht ik het slotstuk van Les Miserables zong over de melodie van Tol Hansen heen. Maurice had weer meer de dictie van iemand die met een koptelefoon op, in een winkel, op orkaankracht aan je uit wil leggen Dat Het Mooie Muziek Is, Hier Moet je Horen!!!
We hebben het Godzijdank achter de rug.
Ik vond het ook goed dat Willem en Ruud gisteren nu ook eens Maurice mee lieten praten over Grote Mensen Dingen. Goede bijdrage ook van hem. "Bart heeft het hart op de goede plaats, hoor, echt waar" Wat wens ik die jongen inmiddels een jarenlange oud-aboriginal afstraffing toe, namelijk het in 1 huis zitten met 7 drachtige kangoeroes. Als kijkspel ook heel aantrekkelijk, lijkt me.
Ik vind ook van alles van Bart.Ik word een beetje weemoedig van hem. Onpeilbaar leed draagt die jongen uit. Al het verzamelde leed van jongens van 16 die op de camping vroeger eerst leerden tongen op hun bovenarm, om er tijdens de disco achter de komen dat deze avond weer niets meer op ging brengen dan een zuur ruikende huid. De hunkering. Tijdens een dropping 47 kilometer, gekweld romantisch kijkend, naast dat 1e leuke meisje blijven lopen. Ze moet om je lachen… Dit alles heeft Bart in zich. Sabine in zijn armen en toch steeds die eenzame jongen die het eigenlijk niet kan geloven.
Ik word er bijna poëtisch van. Snel stukje Ruud. "Weet jij dat tongen, het zeg maar achter in de huig plaatsen van je tong, dat dat in China als een compliment aan de kok wordt gezien. Dan zeg je eigenlijk "potverdikkie genoten!! Of bij de kok een boer in zijn mondholte laten, zoiets was het, kan ook, nou ja, dat je lekker gegeten hebt, hé"
Ik vond de stilte na Mona's opmerking dat het niets uit moet maken dat je twee weken later bent gekomen wel onheilspellend lang. "De neten, jij doordesemt bakkerskind" zag je ze alleen denken, alleen mischien Ruud niet die zich verpoost met haar lillende vlees. Die heeft de laatste dagen opeens een hoop voor te doen vlak achter haar.
Was het weer even voor vandaag, morgen meer.
Groeten Nico
pi_201455
Thankx, was weer een leuk stukje

Bij Mona moest ik vandaag denken aan een sportdag vroeger op school. Daar was ook altijd wel een meisje die de groeps-opdracht frusteerde, door onkunde of door algemeen gebrek aan sportiviteit
Mona die vandaag de hoela niet op de juiste plek had klaargelegd.(de hele week lopen oefenen met die vette bast) en dan toch weer "dat" vergeten
"Ik mocht van Veronica niet eens meer hoela-hoepen"

Het zal mij benieuwen of de bewoners Mona nog laten hoelahoepen na donderdag

Dijkshoorn doordevil we horen wel weer van U

groet,

Rob uit
Alkmaar - zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_201456
Ha, ha, het was een lachertje. Eerlijk gezegd vond ik dat ze voor de onderdelen niet echt hun best deden. Sukkelig gewoon. Kom op zeg, een ei balanceren moet je toch minstens 15 minuten volhouden, gewoon goed concentreren. En Ruud had gewoon even moeten nadenken. Tja en Mona? Hoe in godsnaam komt die hoepel achter in de tuin? Je hebt hem toch gewoon in je handen tot je moet?

Het oplossen van de puzzel ook niet gelukt. Oke, de tijd was tekort, maar wat een ego's bij elkaar. Het werkte af en toe samen, maar sommigen wilden erg intelligent over komen.

Nee, het is mij helemaal duidelijk, echt teamwork lieten ze niet zien. Niet iedereen zette zich voor de volle 100% in of ben ik misschien te hard?

Het is weer leuk om te kijken naar BB en vooral in het vooruitzicht, want er gaan weer spanningen komen (of die al weg waren ).

Hebben jullie al een idee van de nominaties (wie stemt wie?).

pi_201457
De een na de andere weekopdracht zal mislukken!
Ze zijn al lang geen groep meer maar onderverdeeld in twee kampen.
Hoe kun je dan nog samen proberen een opdracht tot slagen te brengen als je onderling al (een beetje) ruzie gaat maken!
pi_201458
3 kampen zou ik zeggen...
-de watjes (B,S en M) ...auw je duwt te hard nu krijg ik een blauwe plek
-de bitches (B,K en M)...ja ja dat wordt ff denken
-de buren (R en W)...zij die door het raam meekijken en af en toe met de partijen meelullen
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 22:10:00 #6
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_201459
quote:
op 10-16-1999 om 03:16 AM schreef Jelle het volgende:
Ha, ha, het was een lachertje. Eerlijk gezegd vond ik dat ze voor de onderdelen niet echt hun best deden. Sukkelig gewoon. Kom op zeg, een ei balanceren moet je toch minstens 15 minuten volhouden, gewoon goed concentreren.

Duh!
Tuurlijk is dat zo, dat had V. ook heel goed door: daarom gaven ze er ook nog even een puzzeltje bij. Koppel dat aan de inzet (weekbudget) en de groepsdruk, en je hebt een lekkere hoeveelheid stress die ervoor zorgt dat eea gegarandeerd mislukt.

quote:

En Ruud had gewoon even moeten nadenken.

Waarom? Omdat-ie de leider is? Wie zegt dat?
Stel, dat iedereen vindt dat Ruud de leider is, maar hijzelf niet? DAT zou nog eens lachen zijn! Je zou toch denken dat Ruud door zijn wieler-avonturen met de meiden wel gewend moest zijn om iig een beetje leiding te geven..
De rol van leider spelen is een ding, maar om dan ook nog te moeten handelen als leider, tja, da's andere koek
(en dan heb ik het niet over krentenkoek)

zondag 17 oktober 1999 @ 18:48:00 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_201460
Ruud moest nadenken in de zin van die halters eenmaal gestrekt=gestrekt en dan niet meer vrolijk naar buiten lopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')