Bij Mona moest ik vandaag denken aan een sportdag vroeger op school. Daar was ook altijd wel een meisje die de groeps-opdracht frusteerde, door onkunde of door algemeen gebrek aan sportiviteit
Mona die vandaag de hoela niet op de juiste plek had klaargelegd.(de hele week lopen oefenen met die vette bast) en dan toch weer "dat" vergeten
"Ik mocht van Veronica niet eens meer hoela-hoepen"
Het zal mij benieuwen of de bewoners Mona nog laten hoelahoepen na donderdag
Dijkshoorn doordevil we horen wel weer van U
groet,
Rob uit
Alkmaar - zuid
Het oplossen van de puzzel ook niet gelukt. Oke, de tijd was tekort, maar wat een ego's bij elkaar. Het werkte af en toe samen, maar sommigen wilden erg intelligent over komen.
Nee, het is mij helemaal duidelijk, echt teamwork lieten ze niet zien. Niet iedereen zette zich voor de volle 100% in of ben ik misschien te hard?
Het is weer leuk om te kijken naar BB en vooral in het vooruitzicht, want er gaan weer spanningen komen (of die al weg waren ).
Hebben jullie al een idee van de nominaties (wie stemt wie?).
quote:
op 10-16-1999 om 03:16 AM schreef Jelle het volgende:
Ha, ha, het was een lachertje. Eerlijk gezegd vond ik dat ze voor de onderdelen niet echt hun best deden. Sukkelig gewoon. Kom op zeg, een ei balanceren moet je toch minstens 15 minuten volhouden, gewoon goed concentreren.
Duh!
Tuurlijk is dat zo, dat had V. ook heel goed door: daarom gaven ze er ook nog even een puzzeltje bij. Koppel dat aan de inzet (weekbudget) en de groepsdruk, en je hebt een lekkere hoeveelheid stress die ervoor zorgt dat eea gegarandeerd mislukt.
quote:
En Ruud had gewoon even moeten nadenken.
Waarom? Omdat-ie de leider is? Wie zegt dat?
Stel, dat iedereen vindt dat Ruud de leider is, maar hijzelf niet? DAT zou nog eens lachen zijn! Je zou toch denken dat Ruud door zijn wieler-avonturen met de meiden wel gewend moest zijn om iig een beetje leiding te geven..
De rol van leider spelen is een ding, maar om dan ook nog te moeten handelen als leider, tja, da's andere koek
(en dan heb ik het niet over krentenkoek)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |