Lelijk zijn ook toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:16 schreef Mastertje het volgende:
zeiken is zo makkelijk he
Dus jij ligt wakker van de kindjes in Darfur?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
Overal op de wereld leggen er weet ik hoeveel mensen en dieren te kreperen, en wij moeten met z,n allen in een stuip gaan liggen omdat Jantje of Pietje misschien welles van z,n fiets gereden kan worden (moeten ze maar beter uit hun doppen kijken).
Je moet 's ochtends ook helemaal geen net 5 kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
Oja, de mensen die vanochtend Roseanne en The War At Home hebben zitten kieken op net 5 zullen de reclame wel hebben gezien, want daar werd ie vertoont.
ikke niet, maar gewoon ,t feit dat ze ineens over iets onnozels als fietsers ook al dat soort reclames de lucht in gooien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:46 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Dus jij ligt wakker van de kindjes in Darfur?![]()
Heb liever dat men aan dit soort dingen wat doet dan dat het in de bodemloze 3de wereld put verdwijnt.![]()
Zijn er schijnbaar niet genoeg van, aldus de reclame.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:12 schreef Apotheose het volgende:
onveilig op de weg?Wat is er mis om op de fietspaden te fietsen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:04 schreef Spacehamster het volgende:
Laten ze wat meer aandacht aan de dieren besteden want die kunnen geen verkeersborden lezen en krijgen uberhaupt geen verkeersles plus dat er beschermde diersoorten tussen zitten.
Mensen zijn er genoeg van en die letten wel op zichzelf.
Komt er nog bij dat als fietser beschermt gaan worden we mogelijk ook geacht gaan worden om helmen te dragen als dat beschermen doorschiet en ik vertik het met een helm op te gaan fietsen!
http://www.roadkillrugs.com/quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:04 schreef Spacehamster het volgende:
Laten ze wat meer aandacht aan de dieren besteden want die kunnen geen verkeersborden lezen en krijgen uberhaupt geen verkeersles plus dat er beschermde diersoorten tussen zitten.
Mensen zijn er genoeg van en die letten wel op zichzelf.
Komt er nog bij dat als fietser beschermt gaan worden we mogelijk ook geacht gaan worden om helmen te dragen als dat beschermen doorschiet en ik vertik het met een helm op te gaan fietsen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |