....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Meestal als mij zoiets overkomt open ik een topic op Fok en dan komt alles weer goed
Zoek een hetero en neem een plaatje op. Noem jezelf Toppers en ga heel veel geld verdienen door geld te verdienen met concerten voor debielen in de UFO langs de A2.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:38 schreef Zerg het volgende:
Hallo jongens en meisjes,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Zerg en ben 16 jaar oud. Ik weet van mijzelf dat ik homoseksueel ben. Ik had vandaag een jongen ontmoet die ik erg graag mocht. Hij maakte een gevoel bij me los dat ik nooit eerder gevoeld had.
Van het een kwam het ander. We gingen naar zijn huis en hij vroeg hoe ervaren ik was. Ik vertelde dat ik nog een groentje was. Dit vond hij heel geil![]()
Hij vroeg of ik hem wilde pijpen. Dat wilde ik wel proberen. Ik zoog lekker op zijn eikel, het was heel lekker. Hij kwam klaar in mijn mond en doorslikken is niet eens zo smerig.
Maar toen wilde hij mij neuken. Ik zei dat ik hier nog niet klaar voor was, maar hij pakte me beet en dwong me. Toen ik dit niet wou stopte hij. Hij vond dat we wat moesten drinken, wat achteraf heel dom van mij was. Na 3 biertjes werd ik heel erg geil en ik was aardig aangeschoten. Ik drink namelijk niet zo vaak. Hij heeft me dus hard genomen, maar ik heb er nu zo een naar gevoel over![]()
Ik ben daarna gelijk naar huis gegaan
Wat moet ik nu doen?
Heyquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
EYYYYYYYYY DRIB
Dan voelt het sterretje zich weer okee?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Meestal als mij zoiets overkomt open ik een topic op Fok en dan komt alles weer goed
Hemels!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan voelt het sterretje zich weer okee?![]()
waarom doe je zo? ik zit met een serieus probleemquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zoek een hetero en neem een plaatje op. Noem jezelf Toppers en ga heel veel geld verdienen door geld te verdienen met concerten voor debielen in de UFO langs de A2.
Hallo !quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan voelt het sterretje zich weer okee?![]()
Rot nou eens op met OP's quoten, die hebben we echt wel gelezen, hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zoek een hetero en neem een plaatje op. Noem jezelf Toppers en ga heel veel geld verdienen door geld te verdienen met concerten voor debielen in de UFO langs de A2.
Wil je na deze ervaring nog steeds dat mensen je serieus nemen? Doet toch pijn?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef Zerg het volgende:
[..]
waarom doe je zo? ik zit met een serieus probleem![]()
Je lijkt net een wijfquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef Zerg het volgende:
[..]
Hallo !Kan je rekening houden met mijn gevoelens?
Haal hem weg dan, jij bent hier de modquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rot nou eens op met OP's quoten, die hebben we echt wel gelezen, hoor. [afbeelding]
Ik wil graag advies en wilde dit van mij afscrhijven. Maar zo te zien is fok geen goede plaats hiervoor. Ik heb spijt dat ik een account heb gemaakt en mijn probleem heb verteld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wil je na deze ervaring nog steeds dat mensen je serieus nemen? Doet toch pijn?
Wat is het probleem nou precies ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef Zerg het volgende:
[..]
waarom doe je zo? ik zit met een serieus probleem![]()
--> R&P?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Zerg het volgende:
[..]
Ik wil graag advies en wilde dit van mij afscrhijven. Maar zo te zien is fok geen goede plaats hiervoor. Ik heb spijt dat ik een account heb gemaakt en mijn probleem heb verteld.
Ik ga slapen
Wil je mij een keer zuigenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Zerg het volgende:
[..]
Ik wil graag advies en wilde dit van mij afscrhijven. Maar zo te zien is fok geen goede plaats hiervoor. Ik heb spijt dat ik een account heb gemaakt en mijn probleem heb verteld.
Ik ga slapen
Seksualiteitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Zerg het volgende:
[..]
Ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |