quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ik vind het geil als andere mensen zien hoe ik zoen enzo
[..]
Ik vind het veel geiler om te zien hoe jij afgaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ik vind het geil als andere mensen zien hoe ik zoen enzo
[..]
![]()
Zoenen?, ga voor de hoofdprijs johquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:24 schreef Jekoos het volgende:
nee maar dat was dus een grapje he.
Mijn doel op de meet: een heul dikke vette zoen van/met enter én effe voelen!
Ik eerst, ik koop haar om met een milkshake banaan!quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zoenen?, ga voor de hoofdprijs joh
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:21 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ik ben al 16 hoor, eerste keer
je moest es weten
PN kan veel beter krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:33 schreef enter het volgende:
echte liefde hier, zoveel hartjes heb ik nog nooit gehad
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:33 schreef enter het volgende:
echte liefde hier, zoveel hartjes heb ik nog nooit gehad
om·hoog (bw.)quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:37 schreef outsidr het volgende:
Wat is omhoog moederneukert
kquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
om·hoog (bw.)
1 naar boven gericht, naar een hogere plaats => bovenwaarts, opwaarts
2 naar een hoger niveau => hogerop
en je bent zelf een moederneukert!
[afbeelding]
Bij Stairway had ik mn wietbakje gewoon in mn vest zitten, geen problemen mee gehadquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:46 schreef Berenanus het volgende:
Ow ik had nog een vraagje voor de mensen die "de drie gezusters" kennen.
Ik hou wel van een jointje enzo. Kan ik die daar gewoon in mijn broekzak hebben zitten en eens in de zoveel tijd buiten eentje rook?
In Den Haag ken ik wel een aantal tenten waar dat magquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bij Stairway had ik mn wietbakje gewoon in mn vest zitten, geen problemen mee gehadMaar idd, goede vraag
Misschien mag je er wel binnen smoken![]()
Je mag niet binnen smoken, alhoewel de grootste stoners achter de bar staanquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
Paard van Troje mocht het ook, had toen nix bij
5 okt. ga ik naar Musicon, mag je daar binnen smoken?
Aah ok.. dat gaat wel goedkomen dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je mag niet binnen smoken, alhoewel de grootste stoners achter de bar staan
Ik denk dat als je buiten gaat staan, (niet de ingang, maar zegmaar t terras) en je er 1 opsteekt mensen het niet zo erg zullen vinden
Tenminste, het personeel dan
Ik gaat a.s. donderdag iig weer erheen![]()
Wat er donderdag komt ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Aah ok.. dat gaat wel goedkomen dus
Wat komt er donderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |