De film met geenaam?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:13 schreef Supersheep het volgende:
Eén gigantisch huis...
2337 vrouwen...
Een op elkaar afgestelde menstruatiecyclus...
Eén man met een sterk ontwikkeld reukorgaan...
Binnenkort bij een bioscoop bij jou in de buurt
Net als geenaam dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pacino speelt een blinde vent..en echte womanizer.
FZN?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De film met geenaam?
of toch FZN?
Nou ja, dat kanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef Soempie het volgende:
Maar inderdaad speelde Pacino erg sterk. Had het alleen na een kwartier wel gezien.
Dat is voor mij een reden geen Sony Ericson telefoon of Sony digitale camera te kopen. Alleen vanwege dat kansloze geheugensysteem. 2653 uitvoeren van een systeem. Knap zegquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er past niks anders in m'n telefoon![]()
Precies.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan
Je kunt nu eenmaal niet iedere film goed vinden
Paranormaal aangelegd?quote:
Met m'n mobiel heb ik er totaal geen problemen mee aangezien het mijn enige mobiele telefoon is en dat ding er altijd in zit. Maar al die verschillende standaarden zijn inderdaad totaal nutteloos.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden geen Sony Ericson telefoon of Sony digitale camera te kopen. Alleen vanwege dat kansloze geheugensysteem. 2653 uitvoeren van een systeem. Knap zeg
Welterusten Soempie
FilmZonderNaamquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
FZN?
Maar de ideale rol voor geenaam natuurlijk
Hopelijk geen bewolkingquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja
Ik voorspel ook vallende sterren
Heeft iemand al wat gezien trouwens? Ze zouden nu ook al zichtbaar moeten zijn namelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja
Ik voorspel ook vallende sterren
Serieus? Bron?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heeft iemand al wat gezien trouwens? Ze zouden nu ook al zichtbaar moeten zijn namelijk.
http://www.astrostart.nl/content/view/233/1/quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus? Bron?
Ik heb vorige week wel ééntje gezien.
innhuren? we gingen toch samen schrijven?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga je meteen inhuren voor m'n andere films die ik nog ga maken
is dat het. Heb er ook last van. Zwaar irritant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie. Fok heeft nu ad's op de pagina die mijn browser bijna bevriezen
Tekst doet er een seconde of 7 over om in beeld te komen
Ben benieuwd, waar ik nu ben heeft het weinig zin ivm lichtvervuiling, kan maar een paar sterren zien.quote:
Ik heb nog geen materiaal van je gezienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
innhuren? we gingen toch samen schrijven?![]()
Geef me een weekendquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb nog geen materiaal van je gezien![]()
Nu geen last van maar soms wel, vooral die Google-ads onderin. Refresh, pagina spring naar beneden (naar waar ik was), ik klik al ergens op en dan laadt ie net die ads en klik ik daaropquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie. Fok heeft nu ad's op de pagina die mijn browser bijna bevriezen
Tekst doet er een seconde of 7 over om in beeld te komen
neuhquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
ik wel Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Ik denk graag van welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Same here...de lantaarnpalen staan hier weer aan. Die hebben ze een week lang uitgezet op dit stuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben benieuwd, waar ik nu ben heeft het weinig zin ivm lichtvervuiling, kan maar een paar sterren zien.
Ja, rete-irritantquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat het. Heb er ook last van. Zwaar irritant.![]()
want...?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Mensen die slim zijn slapen rond half twee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef wyccie het volgende:
Hee, zijn jullie slim?
Nee, want het klopt niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een tegenstrijdigheid? Toch?
Krijg ik nu een punt?
Ja...wij hebben geleerd: "een schijnbare tegenstrijdigheid" op schoolquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:43 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie wat een paradox is?
Ik ook. Dus de zin lijkt niet te kloppen, maar als je langer nadenkt klopt het wel. Toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ja...wij hebben geleerd: "een schijnbare tegenstrijdigheid" op school
Schijnbaar betekent zoiets als "daadwerkelijk".quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Dus de zin lijkt niet te kloppen, maar als je langer nadenkt klopt het wel. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |