abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201440
De bewoners moeten een tekst bedenken op het liedje van Tol Hansse. Dit doen ze dan, overigens hebben ze leuke teksten bedacht !!
Maar... wat schetst mijn grote verbazing
Moeten ze een generale repetitie houden in de donderdagavondshow en zie je ze ineen keer
een hele andere (wel goedlopende) tekst zingen. Overigens een hele nette tekst
EN WEL OP PAPIER !!! Ze hadden toch geen pennen ??!!! Of heb ik het nou helemaal mis !!!
pi_201441
OP de BB site had je kunnen lezen dat de tekst door een tekstschrijver is verbouwd. Tot woede van de bewoners overigens
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 22:51:00 #3
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_201442
quote:
op 10-15-1999 om 09:22 PM schreef trafo het volgende:
OP de BB site had je kunnen lezen dat de tekst door een tekstschrijver is verbouwd. Tot woede van de bewoners overigens

da's mooi dat er toch nog iemadn op de officiele site kijkt

pi_201443
Kijkt iemand er nog raar van op als blijkt dat Veronica voor de zoveelste keer het zaakje weer eens heeft gemanipuleerd?
Alles voor de kijkcijfers.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_201444
En om de V traditie voort te zetten lijkt het weer nergens op, de originele tekst was vele malen beter.. biiiiigggg brother, big big brother.....we don't bother...

Ze staan nu als een stel schapen te bleeeren
..tekstschrijver noemen ze dat..

zaterdag 16 oktober 1999 @ 02:02:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201445
ach.. we geven gewoon onze Fok!CD uit met nieuwe songteksten en natuurlijk met een

ruud-op-de-gitaar-karaOKE-versie

en een mona's meebleer-medly

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_201446
Big Brother volgen via FOK is geinig.(Ik zal jullie na 30 december allemaal heel erg gaan missen.)

Big Brother volgen via de TV is een taaie klus die van voor tot achteren is geregiseert door V.

De Big Brother site is een aanfluiting.

Het forum van die site is niet het vermelden waard. (dus dit heb ik niet getypt.)

JayTaph heeft het idee van de dag.

De CD is vanaf 1 januari gratis te downloaden op de http://doorMonabraakikbeter.nl van Martin Gaus

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_201447
quote:
op 10-16-1999 om 02:55 AM schreef sabo het volgende:
Big Brother volgen via de TV is een taaie klus die van voor tot achteren is geregiseert door V.

eigenlijk is het volgen op internet een taaie zware klus: de streams werken nog maar weinig en er zijn ongeveer 454738382 topics waarvan maar 20% intresant is...maar ja die moet je wel vinden en dat doe je door die andere 80 % door te lezen...de tv hoef ik alleen maar aan te zetten en dan is het genieten maar.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_201448
die hele VERBOUWING van het BB-lied slaat nergens op!!!!!!!!
De bewoners MOGEN echt niks zelf uitmaken

alles word gemanipuleerd

Lucky 13
pi_201449
Als ze toch aan het verbouwen zijn,kunnen ze dan ook niet Mona even "verbouwen"
Van alles is weer waardeloos

Admin zondag 17 oktober 1999 @ 09:38:00 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_201450
quote:
op 10-16-1999 om 11:46 PM schreef Gaby het volgende:
eigenlijk is het volgen op internet een taaie zware klus: de streams werken nog maar weinig en er zijn ongeveer 454738382 topics waarvan maar 20% intresant is...maar ja die moet je wel vinden en dat doe je door die andere 80 % door te lezen...de tv hoef ik alleen maar aan te zetten en dan is het genieten maar.

Ach ja. Het is maar net wat je onder genieten verstaat he. Ik zie nu dat je sommige mensen inderdaad blij kunt maken met een dooie mus (want de tv uitzendingen zijn niet meer dan dat.)

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_201451
voor het eerst ben ik het oneens met danny (nou in dit forum dan) ik vind de tv programma's juist erg goed en totaal niet saai..het uren naar de tuin staren ervaar ik als saai..in het begin geef ik toe was het net meer actie maar zoals je zelf ook ervaart is er niet zo veel meer te beleven op het net..op wat ophef over screendumps na dan..ik denk dat bb volgen op tv en in dit forum samen de beste oplossing is en dat doe ik dus ook
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')