Hier beetje in dubio, gaat nl. al paar weken neit zo lekker
Had wel al met dieetiste besproken en logopediste, qua voedingsstoffen zit ze kantje boord, maar zodra ze niet blijft afvallen en andere "klachten"krijgt hoeven we ons geen echte zorgen te maken.
Arwen verslikte zich in een gehakt kruimel en weigert sindsdien te eten, hooguit een 2 minihapjes, deze blijven dan vaak in de mond zitten. zo vlot een uur later kan je het eruit vissen.
Negeren/spelenderwijs/ andere vorm etc. het maakt geen reet uit.
De Neocate eet ze ook slecht van de 1000CC die ze moet hebben, zit ze aan 500+/- dat is gemiddeld, soms wat meer soms wat minder.
De logopediste vermoed dat het komt door het verslikken, is voor haar weer een bevestiging dat eten eng is en pijn doet.
nu dus een weekje even niets doen, en leeft ze op rijstemelk en naturelchipjes dat eet ze wel .
Vanaf volgende week dus weer heel langzaam introduceren om te warm eten.
Maar wat nu gewoon stukjes doen wat ze gewent is, maar dus bij een verslikking zoveel teweeg brengt, of pureren? dat kent ze niet echt en leeftijdsgewijs vind ik het ook een beetje raar.
wat te doen. dieetiste alswel logopediste zeggen dat er voor beiden voor haar een groot risico is op verdere weigering.
Ik weet dat de leeftijd ook wel staat voor eten weigeren, maar logopediste zag ook dat het echt angst/boosheid was, ze wordt dan echt heel anders.
Ik wordt er soms zo moedeloos van , alsof het een stapje naar voren is en direct weer 2 terug.
Ze komt niet goed aan, ze blijft bang en lijkt soms wel erger te worden.
maar dwingen werkt nog veel averechtser, ben zo bang dat het scenario wat P_iglet en ik een tijd terug besproken hebben toch misschien wel werkelijkheid moet worden voor haar ( peg sonde )
kon ze maar gewoon vertellen wat het met haar doet, wat ze wel wil, fijn/;ekker vind wat er zo pijn doet enzovoorts..