Sommige mensen zeggen dat Fok! erg is, maar zij hebben duidelijk de dampende shitheid van Gaia Online nog niet mogen aanschouwen
www.gaiaonline.comEen dom, dik en lelijk wijf dat ik ken had het erover in een gesprek. Over hoe ze daar met haar vriendje (die ze ook daar had ontmoet) was "Gaia-getrouwd" en hoe ze met haar vrienden in deze prachtige virtuele wereld avonturen beleeft. Wat een bullshit.
* De boards staan vol met onzin van gebruikers die zichzelf geweldig vinden, en aandacht nodig hebben. *Er is geen enkele normale discussie, zelfs niet in het forum wat daarvoor bestemd is. Alles is ONZ
*Vol met emo's/alto's/etc. die zo graag aan iedereen willen laten zien hoe uniek ze zijn
* Iedereen wil zo populair mogelijk worden, en worden opgemerkt, dus posts met lettertype 50, felgroen, zijn eerder de regel dan de uitzondering.
Er is zoveel mis met die schijtsite dat ik een googolplex bladeren nodig zou hebben om het op te schrijven. Serieus. Om het iets te verduidelijken volgt hier een stukje over de typische Gaia gebruiker.
quote:
"Dit is Shana. Shana is dik, dom en lelijk. 'Oh God, ik ben zo'n mislukking' denkt ze. 'Ik wil naar een wereld vol van idiote gemaakte schattigheid, idiote mensen en onzin.
Zie daar ! Gaia Online, mijn paradijs !
Eenmaal aangesloten maakt Shana een avatar aan. Ze kleedt deze mooi aan, zodat ze er aantrekkelijk uitziet (ter compensatie van haar afstotelijke look in het echte leven). Stiekem voelt ze zich wel trots bij de 10 dagelijkse berichten bestaande uit een variatie van
"omg ur avi is teh hotn3ss !".
![]()
In het echte leven zouden mensen spontaan kotsen en schijten tegelijk als Shana dit tegen ze zou zeggen. Maar in deze virtuele wereld is ze aantrekkelijk, en niet weerzinwekkend. Geen enkel bericht is zonder de mislukte gemaakte schattigheid. Walgelijk, als je je bewust bent van de berggorilla die het heeft getypt.
Gelukkig zijn er ook andere dingen te doen op Gaia.
![]()
![]()
Shana gaat Role-playen ! Haar mislukking in het echte leven vergeet ze terwijl ze een aantrekkelijke vampier genaamd
~~xXShaDowCastErXx~~ neukt. Het maakt niets uit dat al dit geestdodend idioot is, want zo is Shana ook.
"Oh hoe diep zijn de diepten van mijn onsterfelijke vampierenziel" denkt ze bij zichzelf. "Ik ben zo poetisch begaafd, laat ik poezie gaan schrijven." Wat ze echter niet weet, is dat de brei van cliche beelden en uitdrukkingen die zij bij elkaar schijt eerder van het Down-syndroom dan van talent getuigt.
Daarna...
Nee, ik kan het niet meer aan. Het wordt té veel. Het zuigt té hard, nog even en het wordt een zwart gat :'(
Samenvatting:
Dit topic
![]()
Wow
![]()
Mu Online
![]()
MMORPG's
![]()
Gaia Online
![]()
Karl van Noten