Camping 3quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:06 schreef frame-saw het volgende:
Dat wordt dus camping 3, als ze daar koffiewekker én 24-uurs badhuizen hebben
En ik heb een Nokia maar neem evengoed maar een oplader mee. Alhoewel, een beetje rustig aan doen en hij houdt het wel 4 dagen uit.
Misschien is het wel handig als ze van te voren melden welke modellen ze kunnen opladenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:48 schreef Grobbel het volgende:
Ze hadden vorig jaar ook wel een aantal oplaadpunten van wat populaire modellen van andere fabrikanten, maar zeiden toen niks over de mogelijkheid om zelf een oplader mee te nemen. Op zich vind ik dat laatste geen probleem, maar ze doen daar dus niet moeilijk over?
Indeed. Graag een linkje!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Bedoel je de 3voor12-special? Kan 'm er niet vinden namelijk.
Gooi er nog wat Bad Brains, Cro-Mags en Youth of Today bij, en ik kom gewoon bij jullie hokken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ik zal voor jou mn CD speler met: Misfits, Black Flag, Converge, Raised Fist enz wel extra hard zetten
Leuk filmpje.. krijg er zin in..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zelf al gevonden:
http://player.omroep.nl/?aflID=5233059&md5=a92b030e968a7da708327ee506b5d899
Uuh, Lily Allen heeft afgezegd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Leuk filmpje.. krijg er zin in..
Ben ik even 2,5 week niet op Fok, vakantie, zijn jullie 10 topics verder.. is er nog spannende info of is het allemaal voorpret?
1 of andere ouwe man neuqen tot die een hartaanval krijgt, z`n geld jatten en dan via marktplaats kopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef renzell het volgende:
Even een vraagje... Een goede vriendin van mij is, stom, stom, stom (![]()
![]()
![]()
![]()
!!!), vergeten een kaartje te kopen. Weet iemand nog een manier om daaraan te komen. Prijsvragen, foto's insturen, dat soort dingen? Ik dacht dat er op de Lowlandssite iets was, maar kon dat niet vinden. Er is ook een prijsvraag bij 3 voor 12, maar die hebben we reeds massaal ingevuld. En verder? Nog tips? Of is het gewoon dikke vette pech?
Via marktplaats kun je nog wel een ticket voor rond de 170 euro kopen, wel oppassen daar. Kijken of iemand in de buurt een kaartje verkoopt, die persoon mailen/bellen (geen bod uitbrengen via marktplaats, drijf je alleen de prijs mee opquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef renzell het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!), vergeten een kaartje te kopen. Weet iemand nog een manier om daaraan te komen. Prijsvragen, foto's insturen, dat soort dingen? Ik dacht dat er op de Lowlandssite iets was, maar kon dat niet vinden. Er is ook een prijsvraag bij 3 voor 12, maar die hebben we reeds massaal ingevuld. En verder? Nog tips? Of is het gewoon dikke vette pech?
http://www.marktplaats.nl(...)E%253D%26fta_ind%3D7quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:18 schreef nr.126 het volgende:
Er staan nog zoveel advertenties op Marktplaats, als je nog wilt gaan zou ik gewoon even rustig afwachten. Binnen enkele dagen beginnen ze peentjes te zweten en gaan de prijzen ongetwijfeld omlaag![]()
Ach, mensen moeten beter opletten. Maar doorzoek marktplaats maar eens op lowlands.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:35 schreef Mathijz het volgende:
Hopen dat ie het geld nog kan laten terugboeken
Nee posts worden verwijderdquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:22 schreef foowout het volgende:
wel rustig opeens in dit topic. gister en eergister nog 2 a 3 topics vol gepost en nu nog niet eens 2 pagina's
mss hebben de mensen er opeens geen zin meer in......
Doh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:00 schreef renzell het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!), vergeten een kaartje te kopen.
There's only so much you can say.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:22 schreef foowout het volgende:
wel rustig opeens in dit topic. gister en eergister nog 2 a 3 topics vol gepost en nu nog niet eens 2 pagina's
mss hebben de mensen er opeens geen zin meer in......
Dat zou ik je niet echt aanraden zo'n tas, om daarmee door het zand te crossen en de brug te bestijgen. Je kunt beter zo'n grote rugtas (60 liter ofzo) nemen, als je er toch één gaat kopen.. dan heb je alles op je rug en klaar is kees..quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Zo, en nu ga ik maar 's kijken of ik op zolder nog een tas op wieltjes kan vinden... Anders moet ik die namelijk nog ergens gaan kopen![]()
![]()
Ja, maar weetje: ik ga met het openbaar vervoer... en heb ook nog een luchtbed, slaapzak en tent bij.. en het leek me dus wel handig om alles in zo'n wieltjes-tas te kunnen stoppen....quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:22 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet echt aanraden zo'n tas, om daarmee door het zand te crossen en de brug te bestijgen. Je kunt beter zo'n grote rugtas (60 liter ofzo) nemen, als je er toch één gaat kopen.. dan heb je alles op je rug en klaar is kees..
Er zijn grote stukken met asfalt, nadeel is dat je rug ontzettend zwaar wordquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:22 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet echt aanraden zo'n tas, om daarmee door het zand te crossen en de brug te bestijgen. Je kunt beter zo'n grote rugtas (60 liter ofzo) nemen, als je er toch één gaat kopen.. dan heb je alles op je rug en klaar is kees..
Ik blijf twijfelen. Ik heb een klein slaapzakje en n klein tentje. Als ik dan een grote wieltjestas neem (en niet teveel kleding en overbodige spullen meeneem) zou het er in moeten passen, gok ik... Maar ja, als ik dan van alle kanten hoor zeggen dat een rugzak veeeel handiger is..tjah.... Ik slaap er nog even een nachtje overquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:38 schreef greatgonzo het volgende:
beetje modder en je zit vast met die wieltjes, vanaf parkeerplaats is het pak hem beet 1 km lopen naar de camping, waarvan zo'n 700 meter gras
en de terugweg is vaak over de campings, en das allemaal gras..
en als je alles een beetje handig opknoopt, kun je zo'n rugzak echt wel in de trein kwijt. Of dacht je dat je je tentje, matje en slaapzak in een tas kwijt kan, das vaak nog lastiger
Ik heb ook nog geen clou. Er hebben heel veel artiesten op LL gestaan die een Brit Award wonnen in dat jaar. Maar al ga je dan kijken welke nummers vanaf 1993 beste Britse single is geworden, kom je op het volgende rijtje illustere "bands":quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Denk het ja, maar ik heb zelfs geen idee over wie het gaat.
De drank, tent andere spullen krijg ik niet mee in mijn kleine eastpackquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
backpack? ga je drie weken rondtrekken ofzo
Eastpack ftw
niet nodig...quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:03 schreef CherryLips het volgende:
oja shit, ik heb helemaal geen grote tassen.
Backpack en OV is geen enkel probleem, afgelopen vakantie 18 dagen rondgetrokken met zo'n tas. Ik knal mijn slaapzak voorop door zon netje van mn tas, en slaapmatje en tent draag ik los. Kan best.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:39 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, maar weetje: ik ga met het openbaar vervoer... en heb ook nog een luchtbed, slaapzak en tent bij.. en het leek me dus wel handig om alles in zo'n wieltjes-tas te kunnen stoppen....
Hmmz.. ik ga er nog 's over nadenken![]()
Het antwoord is 7.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen clou. Er hebben heel veel artiesten op LL gestaan die een Brit Award wonnen in dat jaar. Maar al ga je dan kijken welke nummers vanaf 1993 beste Britse single is geworden, kom je op het volgende rijtje illustere "bands":
Take That, Blur, Spice Girls, All Saints, Robbie Williams, S Club 7, Liberty X, Dido, Will Young, Coldplay
"Één van de ex leden van deze band heeft een enkele keer een soloplaat uitgebracht, maar hoeveel ook alweer?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |