abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:32:30 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52264502

HOEZO kaart fout !!! Dat ding doet ut nog heul goed wat ik je brom!

Die randomreaders zijn schijtkassies die te snel stuk gaan Na 3 kwijt geraakt te zijn en 2 in de container gemieterd te hebben ben ik er wel zat van

Andere pasjes gaan ook niet overigens (jajaa Dat controleren we )

Tiefus bank by farmers met hun ondeugelijke kastjes
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:39:04 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_52264658
Als je nou gewoon eens je kaart goed schoon houdt moet je verder geen problemen hebben.
pi_52264698
Die ondingen hebben we bij de KBC (België) ook in onze maag gesplitst gekregen. Totdat we die kregen konden we gewoon met een username en password op onze rekening komen, nu moeten we telkens dat hoerige pasje in dat apparaat steken en weer een verse code aanmaken, ook als je een betaling wilt bevestigen Handig als je partner juist met het pasje in haar portemonnee is gaan winkelen. NOT

Maar gelukkig is de Rabobank in nog wel meer dingen kut. Geld wisselen aan de balie is onmogelijk, je kan zelf je pincode niet kiezen, je moet eerst naar een informatiebalie en DIE stuurt je wel door naar een loket (wat geen loket meer is maar een debiel tafeltje).
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:40:30 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52264700
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:39 schreef Anthraxx het volgende:
Als je nou gewoon eens je kaart goed schoon houdt moet je verder geen problemen hebben.
Dat issie !
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:42:06 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52264733
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar gelukkig is de Rabobank in nog wel meer dingen kut. Geld wisselen aan de balie is onmogelijk, je kan zelf je pincode niet kiezen, je moet eerst naar een informatiebalie en DIE stuurt je wel door naar een loket (wat geen loket meer is maar een debiel tafeltje).
Que?

Waarom wil je A) Geld wisselen aan de balie? en B) Je eigen pincode zelf kiezen? (dit is veeel veiliger zo)

Geld wisselen doe je bij de AH ( ) of je gebruikt biljet keuze, en die pincode vergeet je gewoon eens een keer níet.
pi_52264794
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:42 schreef Renesite het volgende:

[..]

Que?

Waarom wil je A) Geld wisselen aan de balie? en B) Je eigen pincode zelf kiezen? (dit is veeel veiliger zo)

Geld wisselen doe je bij de AH ( ) of je gebruikt biljet keuze, en die pincode vergeet je gewoon eens een keer níet.
Omdat ze een biljet van 500 euro niet wilden wisselen bij de supermarkt. Nee, dan moet je 't eerst op je rekening storten en dan twee dagen later gaan afhalen aan de automaat....

En eigen pincode kiezen is wel gemakkelijker, zo kun je al je pasjes hetzelfde nummeren en hoef je niet meer te denken welke code bij welke bank zou horen. En als je bang bent dat iemand je code kent, kun je 'm (bij Belgische banken) altijd nog wijzigen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:47:10 #7
182619 DRNKnHGH
smoke them hotdogs
pi_52264851
Postbankbuddy roeleert die shit jeweets

tevens homo
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:49:02 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52264890
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Omdat ze een biljet van 500 euro niet wilden wisselen bij de supermarkt. Nee, dan moet je 't eerst op je rekening storten en dan twee dagen later gaan afhalen aan de automaat....

En eigen pincode kiezen is wel gemakkelijker, zo kun je al je pasjes hetzelfde nummeren en hoef je niet meer te denken welke code bij welke bank zou horen. En als je bang bent dat iemand je code kent, kun je 'm (bij Belgische banken) altijd nog wijzigen.
Biljet van 500 euro, tja, inderdaad, daar kan wat van gezegd worden. Al vind ik 500 euro al gauw dubieus worden (No offence )

En dat met die pasjes. Leuk hoor, maar ik vrees dat er dan vrij veel mensen zijn die hun code veel te makkelijk maken. de 'laatste 4 cijfers van mijn huisnummer' en de 'postcodes' gaan vrij snel komen
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:49:29 #9
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52264902
die dingen gan bij mij ook niet zo lang mee.. En nu is mn pinpas ook nog eens stuk en mn nieuwe had gister al binnen moeten zijn maar nee... Wordt wachten tot maandag dus
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52264955
Nog nooit problemen met de random reader gehad
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:11:25 #11
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52265410
Het enige probleem dat ik de afgelopen 12 (?) jaar gehad heb, is een lege batterij. Gewoon de oude ingeleverd en een nieuwe mee terug gekregen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_52265446
ff naar de bank gaan.
de batterij zal wel bijna leeg zijn.
HAd het zelf ook tijdje terug nu een nieuwe en kan weer rustig bank zaken doen
Bla Bla Bla Blaadjes aan de boom
pi_52265567
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die ondingen hebben we bij de KBC (België) ook in onze maag gesplitst gekregen. Totdat we die kregen konden we gewoon met een username en password op onze rekening komen, nu moeten we telkens dat hoerige pasje in dat apparaat steken en weer een verse code aanmaken, ook als je een betaling wilt bevestigen Handig als je partner juist met het pasje in haar portemonnee is gaan winkelen. NOT

!!!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:13:55 #14
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_52266890
nooit last mee, ja 1x heb ik nieuwe gehaald omdat me zoontje het ;leuk vond om het in een glas cola te dompelen:s
2 in 5 jaar is nie veel toch?
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')