serieus gast, wat ben jij dom zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Levensgevaarlijk !
Ik dacht toenstraks even echt dat de vrachtwagen zonder bestuurder reed, totdat ie met zijn ogen knipperde.
Doe je dan een veiligheidshesje aan man met dit weer![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:43 schreef goedlokje het volgende:
[..]
serieus gast, wat ben jij dom zeg![]()
Toen ik keek had ie zijn ogen dicht. Dus waarschijnlijk was ie even de binnenkant van zijn ogen ah bekijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:44 schreef crossover het volgende:
Maar als ie met zijn ogen knippert zie je hem toch nog minder goed?
Een DJ van het kaliber Sandstorm heeft tig bodyguards om zich heen verzameld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:11 schreef max2slow het volgende:
hee Ongenuanceerde lulhannes
als ik een keer met mijn ogen knipper, lig je knockout op de grond....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:11 schreef max2slow het volgende:
hee Ongenuanceerde lulhannes
als ik een keer met mijn ogen knipper, lig je knockout op de grond....
Nee, dat is het geval bij Marokkanen en politiewagens...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:13 schreef Onderbroek het volgende:
toen ik op dit topic klikte dacht ik dat SS ging klagen over dat negers eigenlijk achterin horen te zitten ipv voorin
..maar dat was dus niet zo
Ben jij niet de MC van Sandstorm?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:16 schreef mcwops het volgende:
ik stel voor dat TS in zijn auto rijdend op de snelweg checkt of deze vrachtwagenchauffeur met zijn ogen knippert.
zeg koempel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij niet de MC van Sandstorm?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Levensgevaarlijk !
Ik dacht toenstraks even echt dat de vrachtwagen zonder bestuurder reed, totdat ie met zijn ogen knipperde.
Doe je dan een veiligheidshesje aan man met dit weer![]()
Nee, die staat hier:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij niet de MC van Sandstorm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |