Ik geloof het wel..quote:
Zou wat zijn trouwens zeg: als er zeg maar 2 homo's in het Nederlands elftal zouden spelen, en dan bij een club als Juventus, met wit en zwart als clubkleurenquote:
flicitaart!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik neem me zo een stuk vlaai op het 13e levensjaar van mijn jongste.
Proficiatquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik neem me zo een stuk vlaai op het 13e levensjaar van mijn jongste.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn trouwens zeg: als er zeg maar 2 homo's in het Nederlands elftal zouden spelen, en dan bij een club als Juventus, met wit en zwart als clubkleuren
quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Proficiat
De puberteit is er nu dus helemaal
quote:
Klik eens op de link in Pheno zn sigquote:
quote:Ze hebben van die kleine
maar ook wel van die grote
Een witte buik, een zwarte rug
en twee oranje poten!
Ik heb er nog geen liedje van kunnen vindenquote:
dns instellingen zelf instellen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:16 schreef Ynske het volgende:
Is er hier toevallig een wonderkind die me kan helpen?
Thuis ADSL netwerk => via draadloze verbinding en laptop werkt! Heb DNS.
echter bij de vaste pc, krijg ik via dezelfde draadloze verbinding geen DNS.
Weet iemand toevallig wat ik ervoor moet doen om deze wel te verbinding te krijgen?
dns staat net als ipadres op automatisch verkrijgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
dns instellingen zelf instellen?
of als dat al aangevinkt is dat uit zetten en router/modem de DNS-instellingen door laten geven
vul anders handmatig je gegevens in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dns staat net als ipadres op automatisch verkrijgen
op laptop geeft ie bij ipconfig aan bij de dns: lokaal
dat gaat niet, aangezien je dan getallen moet invullen en ik totaal geen idee heb wat voor dns je moet hebben als je het in getallen moet invullenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
vul anders handmatig je gegevens in.
welke provider heb je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat niet, aangezien je dan getallen moet invullen en ik totaal geen idee heb wat voor dns je moet hebben als je het in getallen moet invullen
kijk anders hier-> http://www.mixfix.nl/helpfiles/algemeen/dnsnederland.aspquote:
tiscaliquote:
werkt helaas ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
kijk anders hier-> http://www.mixfix.nl/helpfiles/algemeen/dnsnederland.asp
dan zou je bij primair 195.241.48.33 in moeten vullen, en bij secondair 195.241.49.33quote:
heb ik gedaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou je bij primair 195.241.48.33 in moeten vullen, en bij secondair 195.241.49.33
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |