abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52258163
Okay ik vertrok gisteren om 10 uur vanaf Albuquerque naar Washington D.C., dit is normaal een vlucht van 3/4 uur... Maar omdat er volgens hun slecht weer was moesten we uitwijken naar een ander vliegveld en duurde de reis in totaal 6 uur...

Hierdoor miste ik mijn aansluiting naar Amsterdam met een half uur. Daarna moest ik 5 uur in de lijn staan om opnieuw te boeken.. En toen moest ik nog een 22 uur wachten op de volgende vlucht

Yay... Nog 6 uur te gaan

Klacht: United Airlines moet hun zooi beter regelen
Klacht 2: 10 Dollar voor 24 uur internet is veel te veel

Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_52258197
Maar een half uur tussen twee vluchten.

Tjah...........
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:44:01 #3
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_52258255
hmm, vertel anders daar je gebruikersnaam ff, wedden dat je wat langer mag genieten op het vliegveld
There's no point in living if you can't feel alive
pi_52258277
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Devlinsect het volgende:
Maar een half uur tussen twee vluchten.

Tjah...........
Nee het was eerst anderhalf uur... Maar we hadden 2 uur vertraging doordat we eerst moesten bij tanken..
pi_52258283
Dat een vlucht moet uitwijken wegens slecht weer kan de maatschappij dus helemaal niks aan doen.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_52258293
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:44 schreef bravo het volgende:
hmm, vertel anders daar je gebruikersnaam ff, wedden dat je wat langer mag genieten op het vliegveld
Tis Errorist niet Terrorist
pi_52258381
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat een vlucht moet uitwijken wegens slecht weer kan de maatschappij dus helemaal niks aan doen.
Nee maar wel dat ik verdomme 5 uur in een rij moet staan om alleen over te boeken...
pi_52258465
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Tis Errorist niet Terrorist
Alsof het niet de bedoeling was erop te lijken.
pi_52258509
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee maar wel dat ik verdomme 5 uur in een rij moet staan om alleen over te boeken...
Ach je moet toch een dag op de luchthaven blijven, dus wat maakt die 5 uur wachten dan nog uit
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:52:20 #10
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_52258530
wees blij dat je niet met easyJet vloog
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_52259762
Ow yay ik ben weer blij... ze hebben me overgeboekt op de vlucht van 5:32 PM in een Economy Plus stoel... (normaal moet je daar 100 euro voor dokken)
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:39:08 #12
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_52259924
mzzlpik
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_52263297
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay ik vertrok gisteren om 10 uur vanaf Albuquerque naar Washington D.C., dit is normaal een vlucht van 3/4 uur... Maar omdat er volgens hun slecht weer was moesten we uitwijken naar een ander vliegveld en duurde de reis in totaal 6 uur...

Hierdoor miste ik mijn aansluiting naar Amsterdam met een half uur. Daarna moest ik 5 uur in de lijn staan om opnieuw te boeken.. En toen moest ik nog een 22 uur wachten op de volgende vlucht

Yay... Nog 6 uur te gaan

Klacht: United Airlines moet hun zooi beter regelen
Klacht 2: 10 Dollar voor 24 uur internet is veel te veel

kut voor je, niet getreurd, de 946 gaat straks weer

beetje strak geplanned dacht je niet? dan kunnen dit soort dingen gebeuren en die 777 wacht echt niet op je. 250 anderen vandaag wilde namelijk vandaag wel op tijd aankomen op schiphol.
misschien een id dat jij voortaan je vluchten wat beter regelt? slecht weer is namelijk niet het risico van UA.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:47:11 #14
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52263470
united sucks
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_52263480
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef PeZu het volgende:
united sucks
vertel eens?
1947-2016
pi_52263623
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

kut voor je, niet getreurd, de 946 gaat straks weer

beetje strak geplanned dacht je niet? dan kunnen dit soort dingen gebeuren en die 777 wacht echt niet op je. 250 anderen vandaag wilde namelijk vandaag wel op tijd aankomen op schiphol.
misschien een id dat jij voortaan je vluchten wat beter regelt? slecht weer is namelijk niet het risico van UA.
Ik ga met 946

Eerst zou ik met 395 gaan naar chicago en dan 908 naar Amsterdam, maar ik wacht liever en heb een rechtstreekse vlucht...

Maar goed ik weet wel dat United niets aan het weer kan doen maar ze hadden me wel wat beter te woord kunnen staan... ik werd bijna afgesnauwd bij die informatiebalie...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:53:36 #17
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52263651
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

vertel eens?
echt wel
pi_52268222
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef PeZu het volgende:

[..]

echt wel
vertel eens waarom dan? dat doe je niet...
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:52 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ga met 946

Eerst zou ik met 395 gaan naar chicago en dan 908 naar Amsterdam, maar ik wacht liever en heb een rechtstreekse vlucht...

Maar goed ik weet wel dat United niets aan het weer kan doen maar ze hadden me wel wat beter te woord kunnen staan... ik werd bijna afgesnauwd bij die informatiebalie...
yankees, kaffers... zijn echt teringlijers om mee samen te werken, onwijs arrogant idd. dat is iedere amerikaan die ergens op een positie zit in jou voordeel...

had je ook kunnen doen idd. had je ook nog 2 uurtjes later aangekomen in Amsterdam, en heb je wel de kans dat het nog een keer fout gaat idd. da's ook niet de bedoeling.

opzich is het wel een wereldmaatschappij om mee te werken vind ik. 2 vluchten continu ramvol met vracht. de amerikaanse 'gelijke' collega's zijn goed om mee te werken maar die supervisors aan de andere kant.. wat een gedrochten..
zo en nou praat ik niet meer verder over interne dingen van UA ...
1947-2016
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:19:17 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52268685
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

vertel eens waarom dan? dat doe je niet...
[..]

yankees, kaffers... zijn echt teringlijers om mee samen te werken, onwijs arrogant idd. dat is iedere amerikaan die ergens op een positie zit in jou voordeel...

had je ook kunnen doen idd. had je ook nog 2 uurtjes later aangekomen in Amsterdam, en heb je wel de kans dat het nog een keer fout gaat idd. da's ook niet de bedoeling.

opzich is het wel een wereldmaatschappij om mee te werken vind ik. 2 vluchten continu ramvol met vracht. de amerikaanse 'gelijke' collega's zijn goed om mee te werken maar die supervisors aan de andere kant.. wat een gedrochten..
zo en nou praat ik niet meer verder over interne dingen van UA ...
wil je echt weten waarom?

tijdens een interne vlucht van la naar washington dulles kon ik de staan omdat ze een groep kabouters bij alle nooduitgang plaatsen hadden gezet terwijl ik medische voorrang heb

echt geweldig dus en dan vroegen de stewardessen zich af wrom ik zo boos, guess what? jullie fijne service!

kom je aan net op tijd voor je aansluitende vlucht en ga je incheckem em leg je het verhaal uit en zeg dat dat niet nog een smoet gebeuren en begint die motherfucking hindoe achter de balie moeilijk te doen toen schoot ik dus uit mijn sloof en kreeg als troost economy plus plaatsen _! geweldig joh, goed geregeld

klacht ingediend, kreeg ik een kortings coupon voor mijn eventuele volgende vlucht met ua, nee ik ga ooit nog met ua vliegen? _!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:47:10 #20
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_52271546
Al 3 maal vloog ik met American Airlines tussen New York en Puerto Rico, en al 3 waren er technische problemen met het vliegtuig. Al die Puertoricanen waren natuurlijk van oordeel dat zij steeds de aftandse vliegtuigen krijgen van AA.
Eenmaal miste ik bijgevolg ook mijn connectie naar Sint Maarten, maar de hotelkamer die ik kreeg in Puerto Rico was wel prima in orde (én de modernste waar ik ooit in sliep) en de bon om te gaan eten apprecieerde ik ook enorm. Zo evolueerde de stress die gepaard ging met die technische problemen uiteindelijk nog naar een van mijn fijnste vliegervaringen. De typisch Amerikaanse taferelen toen de vertraging meegedeeld werd waren wel hilarisch Huilende vrouwen, roepende mannen op die arme mensen aan de balie ..Ik snap überhaubt niet hoe je je er druk in kunt maken.
Ik begrijp jouw ergernis, 24u wachten is erg lang, maar wat kan de maatschappij daar op zich aan doen. Naar mijn mening is elke (Amerikaanse) maatschappij vrij gierig en ze kunnen uiteraard al helemaal geen privé-vliegtuig inleggen voor jou dus weet je erg snel hoe ver je staat.
2u overstaptijd vind ik trouwens al erg krap, zeker als het wat druk is aan de immigratiedienst in New York!
When all things seem to end, the future still remains..
pi_52272725
United Airlines
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_52272978
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef sebabje het volgende:
United Airlines
Ik ben ook best wel tevreden met UA en ik vlieg toch al heel wat jaartjes met ze. van Alaska tot Melbourne (yep via de VS

1 keer een echt lange vertraging gehad, toen kregen we een mooie hotelkamer aangeboden in het Holiday inn in Los Angeles met eten en zo. Werd nog een gezellige boel, met zo'n 747 in een hotel.

De service is wat minder geworden (geen starbuckskoffie meer ) het FrequentFlyer programma is wat achteruit gegaan qua voorwaarden maar nog steeds goed. De service heb ik altijd als best goed ervaren maar ik kan me voorstellen dat je met een vertraging niet blij bent.

United rules nog steeds, en hun star alliance maakt het makkelijk om lekker door te sparen voor gratis vluchtjes.
pi_52273033
Vertel aan de beveiliging dat je een bom bij je hebt die toch echt morgenvroeg in Amsterdam moet zijn....
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:57:18 #24
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_52274887
Ondertitel:
quote:
Kicking Americas Ass!

America kicked your ass
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:48:58 #25
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..