abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52257031
Je zou denken dat het iets is wat alleen voorkomt onder pubers. Je weet wel, een beetje stoer doen over het drinken van alcoholische dranken. Ik bedoel dan niet zozeer het consumeren zelf, maar meer de speciale status die er aan wordt toegekend.

Echter ben ik erachter gekomen, dat dit vreemde gedrag ook nog steeds voorkomt onder volwassenen. Mensen die het idee hebben dat alcoholische dranken iets bijzonders zijn, laat me niet lachen. Dan gaat het zo van, bijvoorbeeld:
Iemand 1: "Wil je een biertje?"
Iemand 2: "Nee dank je, ik drink geen alcoholische dranken."
En dan slaat de verontwaardiging toe bij de eerste persoon. Kun je het je voorstellen dat iets dergelijks gebeurt bij bijvoorbeeld appelsap ?

Of andere situaties bestaan er uit, dat mensen er een hele ophef over maken "goh man, ik had toch zoveel gedronken op die bruiloft, tjonge jonge."

Mijn klacht is:
Mensen die een bijzondere status toekennen aan alcholische dranken zijn sneu. Kom toch op zeg: het is gewoon een vloeistof. Iets wat je doorslikt. Is dat nu zo'n prestatie ?
pi_52257103
fipo
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_52257122
Mensen die een bijzondere status toekennen aan alcholische dranken zijn sneu. Kom toch op zeg: het is gewoon een vloeistof. Iets wat je doorslikt. Is dat nu zo'n prestatie ?
[/quote]

Weet je he... die vloeistof die je doorslikt, doet iets met je
Probeer het eens!
pi_52257137
Hoe kan je bier nou weer vergelijken met appelsap??
Ik weet niet watvoor bier jij drinkt, maar in dat van mij zit alcohol... ken je dat?

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2007 14:12:03 ]
pi_52257142
Wat is je klacht nou precies?
pi_52257147
Floris, alshet toch vloeistof is, drink jij eens 1 liter bacardi puur op of een liter water?

Achja, dit maakt niets uit, het is maar vloeistof... zal ik een fles volpissen voor je?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_52257157
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
ongeveer dezelfde kleur denk ik
het wordt tijd dat ik mijn avatar update
pi_52257178
Ja behoorlijk ! Vorige week aan't coma zuipen met m'n maten en ik heb gewonnen. 43 Tequila, doe jij dat maar eens na.. Nou, dacht het niet !!
pi_52257190
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef -moppie- het volgende:
Weet je he... die vloeistof die je doorslikt, doet iets met je
Probeer het eens!
Nou, en is dat dan zo'n prestatie, dat het iets met je doet? Dat gaat automatisch hoor.

Ik heb in mijn studietijd al genoeg alcohol laten vloeien door mijn lichaam. Het gaat ook niet om mij persoonlijk, maar om het algemene idee. In ieder geval heb ik er nooit bijzonder over gedaan, zo van: "tjonge jonge, wat ben ik nu goed zeg, dat ik zomaar een alcoholische drank heb genuttigd!"
pi_52257194
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Tony_Teletext het volgende:

[..]

ongeveer dezelfde kleur denk ik
owja tuurlijk... wat dom van mij
pi_52257201
Oh man, ik ga me toch vanavond stoer een biertje drinken tijdens het eten! en een tijdens topgear! En omdat er tussen het eten en topgear ruim 3 uur zitten, nog wel 6 biertjes!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_52257215
quote:
Kom toch op zeg: het is gewoon een vloeistof. Iets wat je doorslikt. Is dat nu zo'n prestatie ?
Nouja, ik waardeer mn vriendin anders enorm omdat ze slikt
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:13:22 #13
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_52257226
Ik dacht dat je weg ging?
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_52257236
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
Ik weet niet watvoor bier jij drinkt, maar in dat van mij zit alcohol... ken je dat?
Het gaat om de reactie. Dat er alcohol in zit, maakt de drank niet opeens bijzonder, ofzo hoor .
pi_52257265
Biier wordt geidentificeerd met volwassenheid, en ook inderdaad stoerheid.
Dus voor mensen is bier drinken iets dat ze het gevoel geeft echt volwassen te zijn , en stoer te zijn.
Mensen die geen bier drinken zijn in de ogen van die mensen als snel mietjes die geen vrienden hebben, en die nog nooit in de kroeg geweest zijn.
Inderdaad zielig, maar vooral in nederland is bier drinken onder jongeren echt alles.
Jomngeren gaan naar texel, om daar drie weken lang zoveel mogelijk kratjes op te zuipen. Want dan zijn ze cool.
pi_52257276
Het drinken van alcohol is stoer.

Roken is stoer.

Blowen is stoer.

Ouwe hippie gedachtes
pi_52257302
ben het wel met je eens, mensen die 'drankjes' met alcohol een verhevende status geven zijn sneu.
Vooral als ze jou vragen waarom je geen bier wil maar appelsap, en dan heel verontwaardigd kijken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52257322
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Het gaat om de reactie. Dat er alcohol in zit, maakt de drank niet opeens bijzonder, ofzo hoor .
Echt wel
pi_52257324
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:14 schreef ELdudeness het volgende:
Biier wordt geidentificeerd met volwassenheid, en ook inderdaad stoerheid.
Dus voor mensen is bier drinken iets dat ze het gevoel geeft echt volwassen te zijn , en stoer te zijn.
Mensen die geen bier drinken zijn in de ogen van die mensen als snel mietjes die geen vrienden hebben, en die nog nooit in de kroeg geweest zijn.
Inderdaad zielig, maar vooral in nederland is bier drinken onder jongeren echt alles.
Jomngeren gaan naar texel, om daar drie weken lang zoveel mogelijk kratjes op te zuipen. Want dan zijn ze cool.
haha, jep dat zijn echt van die kansloze mensen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52257332
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
ben het wel met je eens, mensen die 'drankjes' met alcohol een verhevende status geven zijn sneu.
Vooral als ze jou vragen waarom je geen bier wil maar appelsap, en dan heel verontwaardigd kijken.
Ja, dit is wat ik bedoel inderdaad . Waarom een verheven status toekennen aan iets dat geen enkele moeite kost om het te nuttigen? Echt bizar gedrag .
pi_52257358
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het bijzonder is, maar het onderscheidt het wel van appelsap
pi_52257380
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Echt wel
Voor jou persoonlijk misschien, maar niet in relatie tot andere mensen. Ik vind jou echt niet cool hoor, alleen omdat jij alcohol drinkt
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:17:54 #23
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_52257391
Gisteravond was ik nog stoer, en vanavond denk ik wel weer. YES !
Zo niet, dan toch...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:18:03 #24
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_52257400
Bier is net als chocolademelk, want je drinkt het toch allebei?!?
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:18:15 #25
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52257408
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ja, dit is wat ik bedoel inderdaad . Waarom een verheven status toekennen aan iets dat geen enkele moeite kost om het te nuttigen? Echt bizar gedrag .
die status krijgt het omdat het gewoon erg lekker is

stoer doen met/om drank _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')