Aha!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef -moppie- het volgende:
Klacht 2 en 3: eens met TS
Zat vanochtend voordat ik ging werken even te zappen en Roseanne kwam voorbij.. moest er meteen aan denken![]()
ik vond de soap leuk de tape waarschijnlijk niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aha!alleen klacht 2 en 3!
Roseanne met die stem, dat chagrijnige hoofd, dan nog is bijna 50 en en en![]()
![]()
![]()
Jij valt toch qua omvang in dezelfde categorie als Roseanne?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef Biogarde het volgende:
Dus als ik jouw wijf lig te douwen en ik maak daar een tape van, dan moet ik niet raar opkijken als deze in de publiciteit terecht komt?
Minimaal. Wellicht zelfs zwaarder nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:45 schreef Cpt.Padraic het volgende:
[..]
Jij valt toch qua omvang in dezelfde categorie als Roseanne?
Hoort deze reactie hier thuis? Heb je de OP gelezen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef Biogarde het volgende:
Dus als ik jouw wijf lig te douwen en ik maak daar een tape van, dan moet ik niet raar opkijken als deze in de publiciteit terecht komt?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hoort deze reactie hier thuis? Heb je de OP gelezen?
![]()
quote:Klacht: gaan miepen over je sextape en ervoor bang zjin dat deze in de publiciteit komt. Dan had je ut niet moeten maken.
leuke avatar voor een mod btw:Dquote:
als antwoord op:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt de OP niet gelezen en het artikel. Ik dacht dat je als mod moest kunnen lezenquote:Klacht: gaan miepen over je sextape en ervoor bang zjin dat deze in de publiciteit komt. Dan had je ut niet moeten maken.
ja idd trijntjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef Italo het volgende:
[..]
Trijntje Oosterhuis![]()
Die qua omvang ook behoorlijk aan de ruime kant is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |