quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
In een of ander kutdorp was een friture waar we wel eens naartoe gingen, bij wijze van cultureel uitstapjeDaar kon je altijd zo'n lekker frietje "hot" bestellen, dat was friet met chilisaus, knoflooksaus en uien. Heerlijk. Maar nu is er een nieuwe eigenaar en die kent het hele concept van frietje "hot" niet
En hij wil dat ook niet eens proberen op mijn verzoek
De naarling :'(
Klacht: geen frietje hot meer en een friturehouder die te arrogant is om culinaire grenzen te verleggen![]()
ooh verhips jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Le-zen! Het gaat toch over een kutdorp, natuurlijk noemen ze patat daar 'friet'.
Tips?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
Maak hem dood, hij is schande voor alle frietboeren
Frituren, duh.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
In een of ander kutdorp was een friture waar we wel eens naartoe gingen, bij wijze van cultureel uitstapjeDaar kon je altijd zo'n lekker frietje "hot" bestellen, dat was friet met chilisaus, knoflooksaus en uien. Heerlijk. Maar nu is er een nieuwe eigenaar en die kent het hele concept van frietje "hot" niet
Klacht: geen frietje hot meer en een friturehouder die te arrogant is om culinaire grenzen te verleggen![]()
Zeeland bv!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:18 schreef PainDivine het volgende:
verhuis naar nederland waar friet patat word genoemd en patat aardappel
zou hetquote:
Jij zou je toch niet meer laten zien voorlopig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef heijnen het volgende:
lallal
alles binnen de nederlandse grensen voldoet... zeg heb jij ook pataje hot yvonne?quote:
Bedoel je een frietkot?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
een friture
Uit de context maak ik op dat het over een snackbar gaat, maar helemaal zeker weten doe je het nooit natuurlijk.quote:
niet in belgië, daar is friet patat en patat = daar aardappelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Bak je eigen friet en maak je eigen saus.
Friet en patat is hetzelfde. Net zoals exit en uitgang.
slotje
En uien. Rode uien, die zijn het lekkerstquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Xanteh het volgende:
Chilisaus en (zelfgemaakte) knoflooksaus![]()
verander je avatar es, denk heel de tijd dat er een mug op me tft zitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef tralalala het volgende:
Maar wij wonen helemaal niet in Belgie, dus boeiend wat die lui daar zeggen.
En nou heb je een gat in je monitor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef PainDivine het volgende:
[..]
verander je avatar es, denk heel de tijd dat er een mug op me tft zit
Heidenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:44 schreef Renesite het volgende:
Dan toch een frietje eaurlog
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die patat zeggen. Ga eens dood !
Ga zelf dood.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
om patatquote:
Dat vind ik ook, maar die nieuwe eigenaar denkt daar duidelijk anders overquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:42 schreef PeZu het volgende:
btw je kan toch gewoon bestellen wat je wilt bij een snackbar, du sals jij roet ik wil een patatjes, knoflook, chilisaus met uien dan heeft die sjef vet dat maar te maken
hij heeft geen knoflooksaus en chilisaus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar die nieuwe eigenaar denkt daar duidelijk anders over![]()
En ik kan moeilijk zelf mijn saus meenemen en daar wat uien staan pellen![]()
Ik zeg dan tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heiden
Oorlog is pindasaus/mayo/uien.
en je hebt hem niet met zijn bakkes in het vet geduwd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij wilde het niet in elkaar flansen omdat hij dat nooit eerder had gedaan en de prijs er dus niet van kende![]()
dan stel je een prijs voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij wilde het niet in elkaar flansen omdat hij dat nooit eerder had gedaan en de prijs er dus niet van kende![]()
Amen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo was er in het sturp (durp dat denkt dat 't stad is) waar ik vroegâh woonde een Vietnameseloempiastaluitbater die 'hete' loempiasaus had. Nou ja, 'heet' was het woord niet, het leek meer op verse lava wat je over je loempia's kon doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Befferwijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag in "traumacentrum":
Kutdorp - In de plaatselijke snackbar "de vuile handdoek" is de eigenaar aangetroffen met brandwonden op zijn handen en gezicht. De ambulance heeft hem naar het brandwondencentrum in Befferwijk gebracht alwaar hij zal worden behandeld. Op weg naar het centrum mompelde de bijna in shock verkerende snackbarhouder iets dat leek op "hot... hot... ik heb geen frietje hot!" De politie stelt een onderzoek in. Een afrekening in het culinaire circuit wordt niet uitgesloten.
IK heb hier nu een kat met zijn poten op mijn TFT zitten door die kutvliegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef PainDivine het volgende:
[..]
verander je avatar es, denk heel de tijd dat er een mug op me tft zit
Bij friet zie ik altijd Lambik voor mequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou ik woon in centraal Nederland en ik zeg ook altijd friet hoor. ''Patat'' vind ik juist als Oud Nederlands klinken, zie ik meteen Willem de Zwijger voor me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |